کد خبر: 1042717
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از تشکیل نزدیک به ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در روز‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: بیشترین بازرسی‌ها به طور عمده بر کالا‌های اساسی از جمله گوشت، مرغ، روغن و شکر متمرکز بوده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سیدجواد احمدی افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف حفظ تعادل در عرضه و تقاضای کالا و خدمات و تنظیم بازار از نیمه بهمن‌ماه آغاز و تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ تداوم دارد. احمدی از برخورد سریع و قاطع با اخلالگران بازار در طرح نظارتی نوروز خبر داد و افزود: اقدامات نظارتی بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و اولویت‌های کالایی تدوین و تاکنون اجرایی شده است. وی تصریح کرد: از مجموع بازرسی‌های به عمل آمده در بخش کالا و خدمات، بیشترین بازرسی‌ها به طور عمده بر کالا‌های اساسی از جمله گوشت، مرغ، روغن و شکر متمرکز بوده است تا امکان بروز تخلف در این حوزه کم شود. معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت همچنین خاطرنشان کرد: از مجموعه بازرسی‌های انجام شده از ابتدای امسال و در جریان طرح نظارتی ویژه این ایام ۳ هزار و ۵۵۶ واحد متخلف توسط بازرسان در سراسر کشور شناسایی شدند که از این تعداد ۳۲ پرونده مربوط به کالا‌های قاچاق مکشوفه است. به گفته احمدی از مجموعه پرونده‌های تشکیل شده طی این مدت هزار و ۸۹۳ پرونده به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال و هزار و ۶۶۳ پرونده نیز در حال آماده‌سازی برای ارسال به تعزیرات حکومتی است.

کشف بیش از ۵۳ تن مرغ

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ ولیپوری گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت درباره جزئیات دستگیری دلالان بازار مرغ اظهار داشت: در همین مدت اخیر ۲۰ دلال بازار مرغ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردیم و تعدادی از آن‌ها در بازداشت و برخی نیز با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی ۱۵ روز گذشته مرغ‌های احتکار شده توسط محتکران را کشف کرده‌ایم، گفت: بیش از ۵۳ تن مرغ را در ایام تعطیلات کشف کردیم که در بازار توزیع شد. سرهنگ ولیپوری‌گودرزی بیان کرد: جلسات برای هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف جهت مدیریت بازار در دستور کار است و نیرو‌های ما بازدید از کشتارگاه‌ها و رصد بازار را انجام می‌دهند. در شرایط فعلی، بازار وضعیت بهتری دارد و نسبت به چند هفته گذشته میزان کشفیات کاهش یافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار