کد خبر: 1042286
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
انتخابات شورای شهر تبریز تمام الکترونیک برگزار می‌شود
فرماندار تبریز گفت: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی کلان‌شهر تبریز به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

مهدوی در جلسه آشنایی با ساز و کار برگزاری الکترونیکی انتخابات اظهار داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به.طور همزمان در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و تنها انتخابات شورای شهر تبریز به‌صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در کل شهرستان تبریز و انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و نیز انتخابات شورای اسلامی شهرهای خسروشاه، سردرود و باسمنج به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود.

مهدوی گفت: جمعا ۶۱۱ نفر در انتخابات شورا‌ی اسلامی شهرهای شهرستان تبریز نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، ۵۴۴ نفر از شهر تبریز، ۲۱ نفر از شهر خسروشاه، ۲۲ نفر از شهر سردرود و ۲۴ نفر از شهر باسمنج نام‌نویسی کرده‌اند.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه نزدیک ۸۵ درصد ثبت‌نام‌کنندگان مرد و ۱۵ درصد زن می‌باشند، یادآور شد: در این دوره از انتخابات شورای شهر در شهرستان تبریز شاهد کاهش ۲۲ درصدی در تعداد ثبت‌نام‌کنندگان نسبت به انتخابات دوره قبل هستیم.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز در ادامه با خاطرنشان کردن اینکه نام.نویسی از داوطلبان شورای اسلامی روستا‌ها از ۱۶ تا ۲۲ فروردین انجام خواهد شد، بیان داشت: از امروز بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهرها در هیأت اجرایی انتخابات شهرستان آغاز می‌شود.

لازم به‌ذکر است، جلسه بررسی و آشنایی با ساز و کار برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات شورای شهر تبریز، قبل از ظهر امروز در فرمانداری تبریز و با حضور مهندس مهدوی فرماندار تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر میرتاج‌الدینی و دکتر متفکر آزاد نمایندگان محترم مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر