کد خبر: 1040379
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
رئیس‌جمهور سابق امریکا در اولین سخنرانی خود بعد از ریاست جمهوری به جو بایدن حمله کرد و یک ماه اول ریاست جمهوری بایدن را بدترین شروع یک رئیس‌جمهور در تاریخ معاصر خواند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» در اولین سخنرانی خود از زمان پایان ریاستش در کاخ سفید در سخنرانی خود در نشست حزب جمهوریخواه (CPAC) تأکید کرد که به دنبال تشکیل یک حزب جدید در امریکا نیست و در حزب جمهوریخواه باقی خواهد ماند.

وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در سال ۲۰۲۲ تأکید کرد که جمهوریخواهان در این انتخابات پیروز می‌شوند.

ترامپ به طور ضمنی به حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هم اشاره کرد و گفت: «ممکن است تصمیم بگیرم آن‌ها (دموکرات‌ها) را برای بار سوم شکست دهم.»

رئیس‌جمهور سابق امریکا در ادامه گفت: اگر انتخابات عادلانه برگزار می‌شد، نتایج متفاوتی داشتیم و در اولین هفته می‌توانستیم به توافق جدیدی با ایران برسیم.

پیش از این «میچ مک‌کانل» رهبر اقلیت جمهوریخواه سنا و از چهره‌های بانفوذ این حزب که چند هفته پیش در صحن سنا به شدت از ترامپ به دلیل نقشش در حادثه حمله به کنگره انتقاد کرده بود، گفت در صورت موفقیت ترامپ در کسب نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ۲۰۲۴، از وی حمایت خواهد کرد.

ترامپ در ادامه سخنرانی خود در نشست حزب جمهوریخواه با بیان اینکه هویت ما به عنوان امریکایی در خطر است، خطاب به هوادارانش در حزب جمهوریخواه گفت: ما یک سفر باورنکردنی را باهم شروع کردیم و اکنون در میانه یک مبارزه تاریخی برای آینده ایالات متحده قرار داریم.

رئیس‌جمهور سابق امریکا به «جو بایدن» رئیس‌جمهور فعلی این کشور نیز حمله کرد و یک ماه اول ریاست جمهوری بایدن را بدترین شروع یک رئیس‌جمهور در تاریخ معاصر خواند. در عرض یک فاصله کوتاه یک ماهه از «امریکا اول» به «آخر امریکا» رسیدیم.

رئیس‌جمهور سابق امریکا در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران، دولت‌های ایالتی را تشویق کرد با تصویب قانون به مجازات غول‌های فناوری بپردازند که صدا‌های محافظه‌کار را خاموش می‌کنند.

ترامپ گفت: اگر آزادی بیان نداشته باشیم، همه تمهیدات یکپارچگی انتخابات در سراسر جهان هیچ ارزشی ندارند. اگر جمهوریخواهان برای گفتن حقیقت و افشای فساد سانسور شوند، ما دموکراسی نخواهیم داشت و تنها استبداد چپ‌گرا برایمان می‌ماند.

ترامپ بر سر حذف شدن حسابش در فیس بوک و توئیتر به دلیل نقض سیاست‌های این شبکه‌های اجتماعی، مکرراً شرکت‌های فناوری را به سانسور متهم کرده است.

او گفت: زمان شکستن انحصار شرکت‌های بزرگ فناوری و احیای رقابت منصفانه فرا رسیده است. بخش ۲۳۰ که مقررات اینترنت است و به عنوان بخشی از قانون رعایت اخلاق در ارتباطات ۱۹۹۶ تصویب شده است، باید لغو شود.

رئیس‌جمهور سابق امریکا گفت: اگر دولت فدرال حاضر به اقدام در این باره نیست، در این صورت هر ایالت در این اتحادیه که ما رأی داریم باید شرکت‌هایی مانند توئیتر، گوگل و فیس بوک را هر زمان که صدا‌های محافظه‌کار را خاموش می‌کنند، هدف مجازات‌های بزرگ قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار