کد خبر: 1040088
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
با بهره‌برداری از سیستم روشنایی باند
مدیرعامل فرودگاه کاشان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های چلچراغ توسعه، بهره‌برداری از سیستم روشنایی باند و کمک ناوبری این فرودگاه را گامی بزرگ در راستای تبديل آن به فرودگاه مرز هوايی و نیز احداث شهر فرودگاهی كاشان قلمداد کرد.
هادی مومنی راوندی

سید مسعود مسعودی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های سی و دومین هفته چلچراغ توسعه که به رونمایی از سیستم‌های جدید فرودگاه کاشان اختصاص داشت، با اشاره به بهره‌برداری از سیستم‌ روشنایی باند فرودگاه با همکاری شهرداری کاشان و نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: این سیستم توسط متخصصان فرودگاه کاشان راه‌اندازی شده و امکان ارائه خدمات پروازی به صورت ۲۴ ساعته را در مسیرهای مختلف اعم از پروازهای کشوری و لشگری فراهم می‌کند.

وی، اعتبار اختصاص‌یافته برای راه‌اندازی این سیستم را بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: این امکان پرواز ۲۴ ساعته، نوید بسیار مهمی برای فرودگاه کاشان محسوب می‌شود که میان دو فرودگاه اصلی تهران و اصفهان به عنوان هاب پروازی قرار گرفته است.

مدیرعامل فرودگاه کاشان در ادامه به بهره‌برداری از سیستم کمک ناوبری DVOR-DME که با صرف هزینه ۴۰۰ هزار یورویی توسط شهرداری کاشان تأمین شده اشاره و عنوان کرد: این سیستم یکی از جدیدترین سامانه‌های کمک ناوبری موجود به شمار می‌رود که متعلق به شرکت ایندرا اسپانیا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار