کد خبر: 1038176
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
محمد جواد ظریف تاکنون در مواضع علنی خود اصلا تمایلی به نامزدی در انتخابات نشان نداده است. البته او برای پذیرفتن وزارت خارجه یک دولت همسو پیش از این به نوعی ابراز تمایل و آمادگی کرده است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: بولتن جهان‌نیوز به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویداد‌های سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت. سی‌و یکمین شماره این بولتن را در ادامه می‌خوانید:

مقصد ظریف بعد از وزارت خارجه کجاست؟!

محمد جواد ظریف تاکنون در مواضع علنی خود اصلا تمایلی به نامزدی در انتخابات نشان نداده است. البته او برای پذیرفتن وزارت خارجه یک دولت همسو پیش از این به نوعی ابراز تمایل و آمادگی کرده است. با این وجود برخی از فعالین سیاسی معتقدند که محمد جواد ظریف علاقه شخصی بیشتری دارد که بعد از وزارت خارجه دوباره به سازمان ملل به عنوان سفیر ایران مشغول به کار شود. برخی دیگر از فعالین سیاسی نیز معتقدند که ظریف برای انتخابات ریاست جمهوری نهایتا ورود خواهد کرد و اصلاح طلبان و بخشی از اعتدالیون برای ورود او به انتخابات ریاست جمهوری تلاش جدی را آغاز کرده اند.

مراجع تقلید واسطه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰؟!

باوجود اینکه تاکنون آیت الله رئیسی ورود به انتخابات ریاست جمهوری را با قاطعیت رد کرده، ولی برخی از هوادران وی همچنان امیدوار هستند که او برای ۱۴۰۰ وارد رقابت‌های انتخاباتی بشود. در این میان برخی ناظرین سیاسی نیز حضور آیت الله رئیسی برای انتخابات را از جهت اجماع و انسجام جبهه انقلاب برای ۱۴۰۰ یک امر لازم می‌دانند. با این وجود برخی طرفداران آیت الله رئیسی اخیر تلاش دارند که با ارتباط با برخی از مراجع عظام تقلید از آن‌ها درخواست کنند که ورود آیت الله رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری را بر او به نوعی تکلیف و مطالبه کنند. این بخش از طرفداران آیت الله رئیسی معتقدند که در صورت مطالبه مراجع عظام تقلید، آیت الله رئیسی به نوعی مکلف به حضور در انتخابات خواهد شد. لازم به ذکر است که عموما مراجع عظام تقلید به صورت آشکار و علنی دعوت و حمایت از چهره‌ای خاص و مشخص تاکنون در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری نداشته‌اند.

چند درصد مردم فعالیت موشکی و هسته‌ای را به نفع کشور می‌دانند؟

براساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته شده ۷۸ درصد از مردم جامعه فعالیت موشکی و هسته‌ای را به نفع کشور دانسته‌اند و ۱۲ درصد هم گفته اند که به نفع کشور نمی‌دانیم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
1
جون من بیا کاندید شو
تو نباشی ما به کی رای دهیم
بدبختمون نکن ای فرشته نجات!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
1
12 درصد همان نفوذی ها هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار