کد خبر: 1037900
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان:
سرهنگ " علي سبحاني " از دستگيري سارقی که افراد سالمند را در مقابل عابر بانک شناسایی و به بهانه کمک کردن به آنها ، حسابشان را خالی می کرد خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد خالی کردن حساب شهروندان پای دستگاه عابر بانک مخصوصا افراد مسن وسالمند ، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در بررسی های بعمل آمده مشخص شد فردی با شناسايي افراد بي سواد و سالمند که قادر به انجام امورات بانکي نمي باشند به آنها نزدیک و با ترفندهاي خاصي از جمله معرفي کردن خود به عنوان کارمند بانک و با بهانه کمک اقدام به انتقال حساب آنها به کارت دیگری می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود : این سارق کلاهبردار توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ سبحانی با اشاره به اینکه شناسایی افرادی که به این شیوه از آنان سرقت شده و بازگرداندن وجوه سرقتی به حسابشان در دستور کار پلیس قرار دارد از افراد سالمند خواست، هرگز فریب این افراد را که ظاهری شیک و فریبنده دارند نخورند و هر گونه موضوع مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار