کد خبر: 1036106
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مطرح کرد؛
آشتاب، گفت: تسهیلات اشتغالزایی به تعداد یک هزار ۳۰۷ طرح با اعتبار ۲۸۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵ هزار و ۴۴۰ نفر در استان لرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، علی آشتاب، امروز(5 بهمن) در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، اظهار داشت: توسعه طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی از برنامه محوری دولت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: تاکنون تسهیلات اشتغالزایی تعداد یک هزار 307 طرح با اعتبار 284 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: در قالب این تعداد طرح اشتغالزایی بستر اشتغال 5 هزار و 440 نفر در استان لرستان فراهم می شود.

آشتاب در ادامه از افزایش نظارت بر روند طرح های بهرمند شده از تسهیلات روستایی اشتغال استان خبرداد و افزود: در قالب طرح های نظارتی تلاش می شود دستگاههای اجرایی و بانک های عامل نظارت دقیقی بر تعهدات اشتغال طرح‌های اشتغال روستایی استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمیته های نظارت با تمام توان عملکرد و تعهدات طرح های بهرمند شده از تسهیلات اشتغال روستایی را بررسی کنند اظهار کرد: دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل استان با برنامه‌ریزی‌ و همکاری و تعامل لازم ، تعهدات اشتغال طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری و تولیدات این طرحهای اقتصادی در سطح استان مورد رصد و پیگیری قرار گیرد و در صورت انحراف بعد از تذکر مطابق آیین نامه برخورد های لازم انجام گیرد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف اعتبارات باقی مانده و ابلاغ شده به طرح  های بزرگ و دارای توجیه اقتصادی در استان ، افزود : بانک های عامل و دستگاه های اجرای استان تسهیلات لازم به طرح های بزرگ اقتصادی را از محل اعتبارت سیل که به استان ابلاغ شده پرداخت نمایند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار