کد خبر: 1034109
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مطرح کرد؛
آشتاب، گفت: کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دی ماه می توانند نسبت به تمدید مهلت افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، علی آشتاب، امروز(17دی) در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد و اظهار داشت: کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دی ماه می توانند اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: تاپایان دی ماه جاری متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن کارگری می توانند نسبت به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه‌های هدف، مشمول متقاضیانی خواهد شد که پرداخت اولیه آنها کامل شده باشد.

آشتاب ادامه داد: شرایط پنج هزار و ۸۸۹ نفر از متقاضیان کارگری و بازنشسته استان با استعلام از سامانه های مختلف برای برخورداری از مزایای طرح اقدام ملی مسکن احراز شده است.

وی در ادامه بیان داشت: در راستای حمایت از کارگران افزون بر امتیازات و تسهیلات ارائه شده در طرح مسکن ملی طبق تفاهم‌نامه‌ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با راه و شهرسازی، تسهیلات ویژه ای به کارگران اختصاص داده شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار