کد خبر: 1089941
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
استاندار لرستان مطرح کرد؛
زیویار، بر ضرورت تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تأکید کرد و گفت: پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال 700 تا 80 لرستنی را فراهم می کند.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد زیویار»، امروز(4خرداد)، در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در خرم آباد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان لرستان، اظهارداشت: این سفر در سال گذشته، فصل جدیدی از توسعه، تغییر و تحول کاری را ایجاد کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه این دیدار در راستای مصوبات سفر رییس جمهور به استان لرستان صورت گرفته است، افزود: هفت طرح از مصوبات سفر به بانک صنعت و معدن اختصاص داده شده است‌.

وی با اشاره به اختصاص هشت هزار میلیارد تومان اعتبارات ریالی در سفر رئیس جمهور به لرستان، یادآور شد: تاکنون هزار میلیارد تومان آن به استان اختصاص داده شده است.

زیویار با اشاره به تأکید رئیس جمهوردر راستای توجه به واحدهای تعطیل و نیمه فعال عنوان کرد: در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور تاکنون اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است.

استاندار لرستان بر ضرورت تسریع در روند پرداخت تسهیلات به طرح های معرفی شده این بانک تأکید کرد و گفت: ماحصل پرداخت این تسهیلات به این واحدهای تولیدی استان لرستان اشتغال‌زایی ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار