کد خبر: 1035173
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین‌خواری و رفع تصرف یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و دستگیری ۳۲۴ متهم در کشور طی هفته گذشته خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین خواری و رفع تصرف یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و دستگیری ۳۲۴ متهم در کشور طی هفته گذشته خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر برنامه‌های پیش بینی شده این پلیس دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین‌خواری به عنوان یکی از راهبرد‌های عملیاتی و مقابله‌ای با این پدیده شوم با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به مدت ۷۲ ساعت طی هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با مطالعه و اشرافیت کامل در این مدت بیش از ۲۰۰ مورد از اراضی ملی و منابع طبیعی که به اشکال مختلف به تصرف افراد سودجو درآمده بود را به همراه هویت متصرفان غیرقانونی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیری آن‌ها انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این خصوص نزدیک به یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف و ۳۲۴ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی بویژه زمین خواری و سوء استفاده از بیت المال را از به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار