کد خبر: 1034950
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
مدیر یوتیوب اعلام کرد که کانال رئیس‌جمهور آمریکا در این شبکه اجتماعی به دلیل تحریک به خشونت به مدت هفت روز به حالت تعلیق درمی‌آید.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: پس از مسدودی حساب کاربری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام، اینبار یوتیوب، کانال ترامپ را به دلیل انتشار ویدئویی که در آن طرفدارانش را به خشونت تحریک کرده است، به مدت هفت روز به حال تعلیق درآورد.

شبکه راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، یوتیوب در بیانیه‌ای اعلام کرد که محتویات جدید کانال تأیید شده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را حذف کرده و ترامپ را به مدت دست‌کم هفت روز و تا روز تحلیف رئیس‌جمهور جدید آمریکا از بارگذاری هرگونه ویدئو جدید در یوتیوب محروم می‌کند.

اواخر روز گذشته (سه‌شنبه) به وقت محلی یوتیوب در بیانیه‌ای اعلام کرد که کانال ترامپ در یوتیوب به دلیل انتشار «محتویات جدید» نامشخص، پیام اخطار دریافت کرد و طبق سیاست دیرینه یوتیوب، کانال ترامپ در حال حاضر «به مدت حداقل هفت روز از بارگذاری ویدئو‌های جدید یا پخش مستقیم رخداد‌ها محروم خواهد بود».

ترامپ روز سه شنبه طی سخنرانی در کنار دیوار مرزی در ایالت تگزاس و در مرز با مکزیک ضمن مضحک خواندن طرح استیضاحش در مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که اقدام دموکرات‌ها برای تصویب طرح استیضاح او «خشم زیادی» را در سراسر آمریکا در پی خواهد داشت.

این شبکه اجتماعی که برای به اشتراک‌گذاری کلیپ‌های ویدئویی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنها شبکه اجتماعی مهم و بزرگی بود که ترامپ اجازه فعالیت در آن را بعد از شورش‌های هفته گذشته طرفدارانش در مقابل کنگره آمریکا داشت.

در پی حمله طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا به کنگره، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های توئیتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، ردیت، توئیچ، شاپی‌فای، اسنپ چت، تیک‌تاک، دیسکورد و پینترست به این بهانه که ترامپ هواداران خود را به ایجاد خشونت دعوت کرده، حساب‌های کاربری او را محدود یا مسدود کرده‌اند.

پیشتر گوگل، برنامه «پارلر» را که بسیاری از طرفداران ترامپ از آن استفاده می‌کنند، در «پلی استور» مسدود کرده و اپل نیز گفته این برنامه را در صورتی که محتوا‌های خود را کنترل نکند از «اپ استور» (فروشگاه اَپل) حذف خواهد کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار