کد خبر: 1034696
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
یادداشت «محمدرضاکائینی»
مردم به لطف فضای مجازی، در برابر تبلیغاتی بس کفر آمیز‌تر و رادیکال‌تر از این، بیمه و ضد ضربه شده اند و سخن وی، هر چند اعتراضات فراوان بر می‌انگیزد، اما آورده‌ای برایش ندارد!

سرویس تاریخ جوان آنلاین: محمد رضا کائینی، دبیر صفحه تاریخ روزنامه جوان، در تازه‌ترین یادداشت خود در صفحه ایسنتاگرامش نوشت: در تواریخ آمده: هنگامی که انجمن مخفی مشروطه خواهان عرفی و سکولار-که بخشی از ایشان را بابیان و ازلیان تشکیل می دادند-در باغ سلیمان خان میکده تشکیل شد، برای کلید زدن ساختار شکنی های دینی و‌ اجتماعی، مانیفستی تدوین کرد که یکی از دستور العمل های آن، "جذب شاهزادگان ناراضی" بود! چه اینکه این جماعت به لحاظ احساس مالک الرقابیِ خلق الله در طول سالیان متوالی، وقاحت فراوانی دارند و بسا رفتارها که جماعت عادی و حتی عاصی، پروای انجام آن را در خود نمی یابند، اینان به راحتی به ریش می گیرند و با گستاخی تمام، معمول می دارند!

طاهره قره العین، صدیقه دولت آبادی، رخشنده گوهر مشیری و...الخ، نمادهای جریانی هستند که پدران و حتی شوهران عمامه بسر داشته اند، اما در لگدکوب کردن عقاید و احکام دینی، کفار و‌ دهریون و حتی معروفه ها را، پشت سر نهاده اند!

آنچه در سه دهه اخیر از نمونه "هاشمیستی" آن رونمایی شده،‌ در گذشته این دیار، مسبوق به سابقه است. با این همه، این قلم بر این باور است که تقلاّی "دختر بابا" در گشودن باب رفتارهایی چون: مراوده با فرق ضالّه، تخطئه رفتار قهرمانان ملی و حتی رذالتی در حد آرزوی انتخاب مجدد ترامپ برای فشار بیشتر به هم میهنانش، دکان و دستکِ عناد او را رونق نمی دهد!

مردم به لطف فضای مجازی، در برابر تبلیغاتی بس کفر آمیز تر و رادیکال تر از این، بیمه و ضد ضربه شده اند و سخن وی، هر چند اعتراضات فراوان بر می انگیزد، اما آورده ای برایش ندارد!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
1
0
اینها را اشتی دهید تا ملت راحت شوند ما نباید هزینه باد معده انها را بدهیم
ناشناس
|
France
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
1
0
عالی بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار