کد خبر: 1032556
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

بهترین شرکت های کارتن سازی چه می کنند؟

رپورتاژ آگهی/ بسته بندی امروز به یکی از عناصر اصلی عرضه کالاها تبدیل شده است. به طوری که این امر علاوه بر حفظ کالا از صدمات احتمالی در جابجایی ها که هدف اصلی از بسته بندی کالاست، در بازاریابی و فروش محصول نیز نقش کلیدی ایفا می کند. با توجه به اهمیت این موضوع، نقش یک شرکت کارتن سازی بسیار پر رنگ خواهد بود.

شرکت های فعال در تولید انواع کارتن های بسته بندی با به کارگیری ماشین آلات و تکنولوژی های روز در این حوزه ، همواره در تلاش برای ارائه کارتن های بسته بندی با طرح های جذاب و کیفیت مناسب هستند.

مراحل مختلف کارتن سازی

یک تولید کننده انواع کارتن و بسته بندی با توجه به نیاز های روز بازار ، فعالیت خود را در بخش های مختلفی انجام می دهد. شرکت کارتن سازی کارتن لاین که هم تلاش کرده است فعالیت خود را در بالاترین سطح ممکن انجام دهد، خدمات خود را در چهار بخش عمده انجام می دهد.

طراحی گرافیکی بسته بندی

بسیاری از کاشناسان معتقدند که اولین برخورد یک فرد با کالایی جدید ، اثری کلیدی در انتخاب او برای خرید یا عدم خرید یک کالا دارد. با توجه به این نکته می توان گفت طراحی گرافیکی و ظاهر یک کارتن بسته بندی ، اولین و مهمترین اقدام یک شرکت تولید کارتن برای تولید بسته بندی جذاب و با کیفیت برای محصول است.

بنابراین شرکت کارتن سازی کارتن لاین تلاش کرده است تا تمام تجربه و توان فنی خود را در این راستا به کار گیرد تا با ترکیب طرح ها و رنگ ها ، محصولی گیرا و جذاب تولید و عرضه نماید.

بهترین شرکت های کارتن سازی چه می کنند؟

طراحی قالب کارتن بسته بندی

بخش مهم دیگر فعالیت یک تولید کننده کارتن بسته بندی ، طراحی قالب مناسب است. این مرحله نیز نقشی اساسی در محصول نهایی خواهد داشت. طراحی قالب می بایست با توجه به مشخصات فیزیکی محصول مورد نظر ، نیاز مشتریان برای بسته بندی آن محصول و حساسیت هایی که در حمل و نقل آن وجود دارد صورت پذیرد.

بهترین شرکت های کارتن سازی همواره تلاش می کنند با شناخت و اشراف کامل بر صنعت کارتن و بسته بندی ، نکات مختلف در این مسیر را شناسایی کرده و کارتنی با کیفیت را تولید کنند. کارتن لاین در این مسیر ، از اولین قدم در کنار شماست.

اصلاح قالب کارتن

گام دیگر اصلاح قالب است. مهم است که در فرآیند تولید کارتن بسته بندی نیاز های موجود بررسی و بازخورد های دریافت شده از نواقص احتمالی یا مشکلات یک کارتن بسته بندی به خوبی تحلیل شوند و با توجه به این نکات اصلاح و بهینه سازی طرح قالب صورت پذیرد.

این مرحله به شرکت های کارتن سازی کمک می کند تا بسته بندی مناسبی برای محصول شما تولید کنند. حاصل این کار تجربه کاربری مناسب و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان خواهد بود.

تولید بسته بندی کارتنی

پس از این مراحل ، نوبت به تولید محصول نهایی است. در این مرحله از فرآیند کارتن سازی تمام بررسی های صورت گرفته به مرحله اجرا در می آید. با توجه به نیاز های مشتری نوع کارتن انتخاب می شود و با استفاده از دستگاه های مختلف تولید کارتن تولید می گردد.

این مرحله همچنین شامل فرآیند چاپ طرح های مورد نظر و علائم مرتبط به کالا بر روی کارتن بسته بندی می شود.

شرکت کارتن سازی کارتن لاین تمام این مراحل را با استفاده از دانش روز و تجربه به بهترین نحو انجام می دهد.

هر بخش از فرآیند تولید می بایست با دستگاه های مخصوص به خود انجام شود تا نتیجه نهایی کارتنی با کیفیت و بدون تقص باشد.

دستگاه های کارتن سازی

فرآیند تولید کارتن در کارخانجات طی مراحل مختلف و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود. در ادامه برخی از دستگاه های مهم در تولید کارتن ها را بررسی خواهیم کرد.

دستگاه ورق سازی اولین مورد است. با استفاده از این دستگاه ورق های مختلف برای تولید انواع کارتن ها تولید می گردد. این ورق ها در واقع ماده اولیه برای ساخت جعبه های کارتنی هستند.

بخش دیگر از کار خط انداختن بر روی کارتن است. این مرحله توسط دستگاه خط کش برش و برای سایز بندی ورق های اولیه انجام می شود.

دستگاه دایکات دیگر دستگاه مهم در کاتن سازی است. دستگاه دایکات در واقع فرآیند برش کارتن و مقوا را به انواع شکل مورد نیاز برای تولید کارتن بسته بندی انجام می دهد. با این دستگاه در واقع یکی از مهمترین مراحل کارتن سازی انجام می شود.

این دستگاه البته انواع مختلفی دارد. از جمله آنها می توان به دستگاه دایکات رفت و برگشتی ، دستگاه دایکات فکی و دستگاه دایکات BOBEST اشاره کرد.

دستگاه چاک زن یکی دیگر از دستگاه های مورد استفاده است. این دستگاه ساختار ساده ای دارد که با استفاده از آن می توان کارتن های سه لایه و پنج لایه تولید کرد. در واقع یکی از اصلی ترین فعالیت ها در فرآیند تولید کارتن ، یعنی تولید کارتن مادر با استفاده از این دستگاه انجام می شود.

نکته جالب اینجاست که این دستگاه اغلب با یک دستگاه فلکسو همراه است و در مواقع مورد نیاز ، عملیات چاپ را هم انجام می دهد.

البته دستگاه هایی که در تولید کارتن به کار می روند،  به این موارد محدود نیستند. دستگاه هایی نظیر لب چسب زن ، دستگاه تسمه کش ، دستگاه منگنه و ... نیز از جمله دستگاه هایی هستند که کاربرد مهمی در این صنعت دارند.

شرکت کارتن لاین

بهترین شرکت های کارتن سازی چه می کنند؟

کارتن لاین یک شرکت پیشگام در کارتن سازی و بسته بندی است که تلاش می کند یک گام جلوتر از صنعت خود گام بردارد. در کارتن لاین سعی می شود با استفاده از همه فاکتور های کلیدی در تولید یک محصول با کیفیت ، اعم از به کارگیری تکنولوژی و دانش روز ، تجربه و تخصص و توجه ویژه به ابعاد هنری خلق محصول ، صنعت بسته بندی و تولید کارتن را در کشور به پختگی بیشتر برساند.

نتیجه این امر بدون شک بالا رفتن کیفیت کار و حصول نتیجه مطلوب برای مشتریان خواهد بود.

فضایی که امروز در صنعت بسته بندی کشور وجود دارد، تا حد زیادی تحت تاثیر رفتارهای سنتی در این زمینه است. روندی که نتوانسته است به نیاز های روز افزون در این زمینه پاسخ درخوری بدهد.

با توجه به این امر و حس شدن این نیاز مهم ، شرکت کارتن سازی کارتن لاین تلاش می کند ادبیات جدیدی را به این عرصه وارد کند و جان تازه ای به این حوزه بدمد. در کارتن لاین همه بسته بندی ها ، یکی بسته بندی خاص کارتنی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار