کد خبر: 1032430
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
امام جمعه ازنا:
حجت الاسلام سپهوند، به وجود ظرفیت های مختلف اشاره کرد و گفت: با روحیه جهادی و همتی والا باید از این ظرفیت ها در زمینه اشتغال زایی بهره مند شویم.

حجت الاسلام علی سپهوند، به خبرنگار جوان از لرستان گفت: سوء مدیریت ها و عدم برنامه ریزی در جامعه امروز عامل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی است، با تکیه بر ظرفیت ها و تقویت تولیدات داخلی باید در رفع مشکلات اقتصادی گام برداشت.

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت برطرف سازی موانع سر راه تولیدات داخلی بیان کرد: تکیه بر تولیدات داخلی، ظرفیت ها و توانمندی جوانان نخبه و توانمند راه حل رفع مشکل بیکاری جوانان و جامعه است.

وی با اشاره به ظرفیت بالا و به خصوص منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اظهار داشت: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا ظرفیت های عظیمی از جمله زیرساخت های صنعتی، منابع انسانی و نیروی کار جوان و متخص وجود دارد.

امام جمعه ازنا بر ضرورت اشتغالزایی و رفع مشکلات بیکاری جوانان تأکید کرد و گفت: بهره مندی از ظرفیت ها فرصتی مناسب برای رونق اشتغال بوده و نیازمند برنامه ریزی و مدیریت است.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با استقرار صنایع بیشتر، منطقه ویژه اقتصادی ازنا را به یک نقش‌آفرین مهم در اقتصاد استانی و ملی تبدیل کنیم و بدین گونه اشتغالزایی نماییم.

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به شعار سال در زمینه جهش تولید گفت: افزایش تولیدات داخلی و برداشتن موانع سر راه تولید امری مهم برای تحقق شعار سال در مقام عمل است.

وی اظهار کرد: تکیه بر کار جهادی و استفاده از ظرفیت های موجود باید موانع سر راه کارخانجات و صنایع برطرف شود و در زمینه تولید و بازدهی بیشتر اقدام شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار