کد خبر: 1031599
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان مطرح کرد؛
پرنیان، گفت: بهره مندی از راهکارهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور مؤثر است.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، ضرغام پرنیان، در دیدار با مدیر حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: حوزه علمیه ظرفیتی مناسب برای همکاری با قرارگاه در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت علمی و پژوهشی حوزه در قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی نقش مؤثری دارد.

وی عنوان داشت: برای  مبارزه با مفاسد اقتصادی نیازمند راهکارهای علمی و پژوهشی بوده و حوزه علمیه می تواند با همکاری خود ایفای نقش کند.

پرنیان بیان کرد: برگزاری و تداوم یافتن نشست های همفکری و هم اندیشی با حوزه علمیه و بهره مندی از حضور کارشناسان دینی در مبارزه با مفاسد اقتصادی ضروری است.

وی عنوان داشت: حوزه علمیه با گفتمان سازی مبارزه با مفاسد اقتصادی و رشد و توسعه اقتصادی می تواند به نقش خود عمل کند و در سایه همدلی همه دستگاه ها و نهادها می توان جلوی مفاسد اقتصادی را گرفت.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان گفت: اگر این تفاقات رقم نخورد، در توسعه اقتصادی و اجتماعی و هرآنچه باعث رشد نظام جمهوری اسلامی است، با مشکل بر می خوریم.

پرنیان خاطرنشان کرد: امیدواریم که حوزه علمیه که تکلیف دینی و بار سنگین پاسداری از مبانی دینی اسلامی را بر دوش دارد در مبارزه با مفاسد اقتصادی نقش خوب و اثرگذاری داشته باشد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار