کد خبر: 1031707
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:
کلنگ پروژه خیرساز انبار استراتژیک دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کاشان به زمین زده شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع به همت خیر سلامت دکتر مسعود خاتمی و خانواده بزرگوارشان احداث خواهد شد.
دکتر سید علیرضا مروجی، ضمن بیان اینکه تمام پشتیبانی تجهیزاتی و اموال مصرفی و ملزومات در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در ساختمانی صورت می گیرد که پاسخگوی نیازهای بخش بهداشت و درمان نیست، افزود: حفظ و نگهداری درست از تجهیزات و دارو در کنار تامین آن یک وظیفه است.
وی تصریح کرد: نتیجه این اقدام عام المنفعه به ویژه در شرایط بحرانی به نیازمندان و مردم می رسد لذا این انتخاب درست را باید به فال نیک گرفت.
دکتر مروجی، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان یک دانشگاه غیرمرکز استان ولی با نیازهای استانی است، اظهار امیدواری کرد: با کمک و همراهی خیر گرامی شاهد به ثمرنشستن این نیت خیر باشیم.
وی، گفت: این نیت خیر و دور اندیشی این خانواده بزرگوار که در راستای یکی از نیازهای حوزه سلامت منطقه به خصوص در شرایط بحرانی کنونی است، قابل تقدیر است.
دکتر مروجی بابیان اینکه انجام این قبیل اقدامات مصداق بارز باقیات الصالحات است، ادامه داد: برای ساخت این پروژه زمینی به متراژ ۶۰۰ مترمربع جنب مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان در اختیار این خیر قرار گرفته و قرار است در فاز اول، یک سوله و ساختمان اداری به هزینه ۱۵ میلیارد ریال احداث گردد.
دکتر مروجی اظهار امیدواری کرد: با مساعدت ایشان به ‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.
رئیس دانشگاه، در ادامه ضمن بیان اینکه این طرح به همت اداره سمن ها و خیرین سلامت دانشگاه و مشارکت خیر به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: خیران همواره در خط مقدم ارتقای سلامت جامعه قرار دارند و حضور آن‌ها باعث افتتاح و بهره‌برداری زودهنگام پروژه‌ها می‌شود.
وی یادآور شد: خیران سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نیز نقش مهمی در تکمیل زیرساخت‌های حوزه سلامت دارند و این رویکرد خیران به پروژه‌های بهداشتی درمانی، بیانگر سواد سلامت و احترام آنان به فرهنگ سلامت است.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از اولویت های این دانشگاه باتوجه به شرایط جغرافیایی منطقه به ویژه در شرایط بحرانی مثل همه گیری ویروس کووید 19، تامین انبارهای استراتژیک برای تامین دارو و تجهیزات است.
دکتر محسن تقی زاده گفت: ذخیره بعضی از داروها و تجهیزات مصرفی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی به خصوص با توجه شرایط کنونی که با منع تردد به تهران و قم روبرو هستیم، بسیار ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار