کد خبر: 1029672
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
با صدور بیانیه ای؛
وزارت خارجه کره جنوبی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای ترور دانشمند برجسته هسته ای ایران را محکوم کرد.
 
سرویس سیاسی جوان آنلاین: وزارت خارجه کره جنوبی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای با مجرمانه خواندن ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران، این اقدام را محکوم کرده و عنوان داشت که این قبیل اقدامات مجرمانه کمکی به برقراری صلح و ثبات در منطقه نمی‌کند.

در بخشی از بیانیه که توسط «چوی یانگ سام» سخنگوی وزارت خارجه کره جنوبی صادر شده آمده است: ما اعلام می‌کنیم که این قبیل اقدامات مجرمانه خشونت آمیز برای صلح و ثبات منطقه خاورمیانه مفید نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با توجه به فضای عدم اطمینان در خاورمیانه، دولت ما با هر عملی که تنش‌ها را تقویت کند و ثبات منطقه را تحت تأثیر قرار دهد، مخالف است.

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام تروریستی در اتاق فکر مشترک آمریکا- رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده و توسط عناصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی دو طرف انجام شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار