کد خبر: 1028829
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خبر داد؛
رشیدی از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی پروزه باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: این پروژه در 22 بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از لرستان، محسن رشیدی، امروز6 آذر، در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس به مساحت 6 هزار متر، از سال 89 شروع به کار کرده است.

وی از 85 درصد پیشرفت فیزیکی باغ موزه دفاع مقدس لرستان خبر داد و افزود: تکمیل15 درصد باقی مانده از پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان نیاز به حدود 20 تا 25 میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه این مجموعه از نظر تجهیزات دارای کمبودهایی است که باید تا زمان افتتاح برطرف شوند، خاطرنشان کرد: با تحقق اعتبارات استانی و ملی، مجموعه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان در 22 بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تصویب اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: دود 16 میلیارد و نیم اعتبار برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته است که امیدواریم تخصیص ها سرموعد مقرر محقق شوند.

رشیدی بیان داشت: تلاش شده است که باغ موزه دفاع مقدس، تکمیل کننده جاذبه های طبیعی و تاریخی و توریستی شهر باشد و به هر گردشگر نشان دهند در هشت سال دفاع مقدس استان لرستان چگونه از سرزمین خود دفاع کردند.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار