کد خبر: 1028096
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اشتغال پایدار را نیاز استان لرستان خواند و گفت: با توجه به ظرفیت های استان، نیاز هر منطقه در اشتغال پایدار مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در دیدار با مدیر عامل و جمعی از اعضای بنیاد علوی کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: لرستان پادگان نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مردم استان لرستان از صبحدم انقلاب اسلامی آرامش خود را حفظ و در ایحاد آرامش در استان های دیگر و پس از آن در ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، بسیاری زیر ساخت ها ی استان دچار آسیب شد ولی  متأسفانه نگاه عدم توسعه و ارتقا فرهنگی همانند ۸ سال دفاع مقدس در استان لرستان پس از جنگ نیز ادامه پیدا کرد.

وی در ادامه بیان کرد: مجموعه هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد مستضعفان که تحت زعامت دفتر مقام معظم رهبری هستند در داخل و خارج کشور نام آشنا و پیام آور امید برای مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: برنامه های این سازمان ها سبب امید در دل دوستداران و یأس و ناامیدی دشمنان می شود.

وی بر ضرورت اشتغال پایدار تأکید کرد و اظهار داشت: در  استان لرستان متأسفانه عدم  رونق تولید ونرخ بالای بیکاری در طول سنوات گذشته تاکنون رمق را از خانواده ها گرفته است و تعطیلی  بسیاری از کارخانه های استان  سوهان روح مردم شده و استان را مستعد آسیب های اجتماعی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه حدود ۴۸ منطقه حاشیه شهر با جمعیت حدود ۲۵۰ هزار و ۱۰۰هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان هستند، خاطرنشان کرد: در حالی که استان دارای ۲۸ درصد سنگ های تزییتی کشور، زمین حاصلخیز، باغات، دامپروری و کشاورری فراوان است ولی هیچ گونه صنایع تبدیلی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به استان لرستان جهت محرومیت زدایی امید را در دل های  مردم استان زنده کرده است، گفت: با ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به استان بهتر است ستادی  جهت ایجاد شغل های پایدار با توجه به مزیت های هر منطقه استان پیش بینی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: در این راستا گام های اساسی و متفاوت با گذشته برداشته شود چرا که متأسفانه در گذشته پول وارد استان شده است ولی در راستای شغل پایدار هزینه نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار