کد خبر: 1027188
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان خبر داد؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: با نظارت استاندار لرستان ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دولت در لرستان به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از لرستان، سمانه حسن پور، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دولت در لرستان به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شده است.

وی با اشاره به توافق نسبت به تسویه بدهی ها در لرستان ادامه داد: این اقدام فرصتی مناسب برای تسویه بدهی های دولت است و با نظارت استاندار لرستان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان افزود: ۱۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با تخصیص کامل برای برخی از پروژه های ملی لرستان پیگیری و توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده است.

حسن پور خاطرنشان کرد: این اعتبارات در حوزه حمل و نقل، پروژه راه آهن ازنا - الیگودرز، محورهای چهار خطه سلسله، دلفان، کوهدشت، ازنا - شازند، موزه دفاع مقدس، تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان، سد کمندان و سد تاج امیر به استان ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه ۳۵ محور پژوهشی با همکاری اساتید دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است، گفت: توسعه فناوری نرم‌افزار، تحلیل ریسک مدارس، زیست‌پذیری و پایداری روستایی و مدیریت بهتر بحران در شرایط خاص از جمله محورهای پژوهش هستند که باید به عنوان پژوهشی تبدیل شوند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار