کد خبر: 1028025
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳
مرد پولداری که برای تفریح، دو کودک فال فروش را مجبور به انجام رفتار غیراخلاقی کرده و فیلم آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده بود به اتهام کودک آزاری محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  چند روز قبل کلیپ کوتاهی از دو کودک فال فروش در فضای مجازی منتشر شد که در جریان آن راننده یک خودروی گران‌قیمت به آن‌ها گفت حاضر است در قبال انجام رفتاری غیراخلاقی به آن‌ها پول بدهد. انتشار فیلم در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت تا جایی که مأموران پلیس فتای پایتخت برای دستگیری وی وارد عمل شدند. مأموران پلیس در نخستین گام عامل اصلی تهیه و انتشار فیلم که مردی ثروتمند به نام سروش بود را شناسایی و بازداشت کردند. مرد ۲۲‌ساله پس از دستگیری به شعبه‌سوم دادسرای امنیت اخلاقی تهران منتقل شد و از سوی قاضی روح‌الله رضاپور گتابی مورد تحقیق قرار گرفت. متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: «من در شرکت پدرم کار می‌کنم و وضع مالی خوبی دارم. آن شب همراه دوستانم با خودرو دور دور می‌کردیم که با دو کودک فال فروش روبه‌رو شدیم. من و دوستانم آن شب حالمان خوب بود و مواد مخدر و مشروبات الکلی هم مصرف نکرده‌بودیم، اما وقتی چشممان به دو کودک فال فروش افتاد، تصمیم گرفتیم برای سرگرمی و تفریح آن‌ها را اذیت کنیم و سربه سرشان بگذاریم. واقعیتش من اول نمی‌خواستم از آن‌ها فیلم بگیرم، اما دوستانم تشویقم کردند ومن هم فقط برای سرگرمی و تفریح از آن‌ها فیلم گرفتم و قصد دیگری نداشتم. پس از اینکه فیلم را گرفتم و همراه دوستانم کمی خندیدیم فیلم را در اینستاگرامم استوری کردم تا فالوورهایم تماشا کنند و بخندند، اما دقایقی بعد پشیمان شدم و فیلم را پاک کردم.» متهم در خصوص اینکه آیا خودش در دوران کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، گفت: «به هیچ عنوان در دوران کودکی مورد آزار و اذیت قرار نگرفته‌ام و اتفاق بدی هم برای من پیش نیامده است و الان هم از اینکه باعث آزار دو کودک شده‌ام پشیمان هستم.»

متهم در ادامه روانه زندان اوین شد و بازپرس پرونده هم پس از تحقیقات تکمیلی کیفرخواست متهم را صادر و پرونده وی را به دادگاه ارسال کرد. بنابراین متهم به زودی به جرم کودک آزاری و انتشار تصاویر مستهجن در فضای مجازی در دادگاه محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار