کد خبر: 1025835
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

رپورتاژ آگهی/ در دهه های اخیر ضرورت استفاده از بالابرهای ایمن بدلیل بلندمرتبه سازی و ساخت برج ها و  ساختمان های بلند مرتبه  بصورت روزمره در حال افزایش است. انتخاب بالابر متناسب با کار مورد نظر سبب افزایش کارائی و همچنین بالا رفتن ضریب ایمنی خواهد شد.

با توجه به اینکه در بسیاری از ساختمان ها و برج های بلند مرتبه امکان استفاده از داربست برای ارائه خدمات وجود ندارد استفاده از بالابر مناسب، ضروری می باشد.

انواع مختلفی از بالابرهای نفری وجود دارند، انتخاب بالابر باید متناسب با ارتفاع و محیط کار باشد، نیاز به دسترسی افقی برای رسیدن به محل کار در ارتفاع از جمله مواردی است که برای اجاره بالابر باید مدنظر قرار بگیرد.

از بالابرهایی که بیشتر نزد عامه مردم شناخته شده است می توان به بالابر آکاردئونی اشاره نمود.  بالابر نفربر در انواع بالابر مفصلی ، بالابر تلسکوپی ، بالابر ریلی ، بالابر یدک کش ، بالابر کامیونی و دیگر انواع بالابر در ارتفاع ها و ظرفیت های مختلف وجود دارند. در بعضی از انواع بالابر دسترسی افقی نیز وجود دارد که دسترسی به محل کار را در مکان هایی با دسترسی سخت را میسر میسازد. ممکن است نیاز به اجاره بالابر نفری برای انجام کار در انبارها و سوله های صنعتی جهت قفسه بندی ، نصب تابلو و یا تعمیر و نگهداری داشته باشید، در اینصورت بالابر ستونی بعنوان گزینه انتخابی شما جهت کار در ارتفاع می باشد. بالابرهای ستونی از نظر اندازه نسبت به سایر انواع بالابرها کوچکتر بوده ، قابلیت حمل و جابجایی بهتری دارند و کارکردن با آنها بسیار ساده است.

اجاره بالابر روشی مطمئن برای کسب درآمد

کسب مشتری برای اجاره بالابر

برای اینکه بتوانید بالابر خود را اجاره بدهید باید مشتریان و بازار هدف خود را شناسایی نمایید. ارائه خدمات اجاره بالابر به همه طیف‌هایی که در زیر به آن اشاره می شود نیاز به داشتن مجموعه‌ای کامل از انواع بالابر و به طبع آن سرمایه گذاری بیشتر است. لذا درصورتی که میخواهید سرمایه گذاری کمتری انجام دهید بازار هدف خود را بر روی یک یا دو مورد متمرکز سازید.

ارائه دهنگان خدمات فرودگاهی
شرکت‌های صنعتی و عمرانی
خدمات روشنایی و زیبا سازی شهرها­
نصب سیستم های امنیتی
تصویر برداران و عکاسان
ارائه دهنگان خدمات نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان
ارائه دهندگان خدمات نمای ساختمان

اجاره بالابر روشی مطمئن برای کسب درآمد

با توجه به نیاز مشتری بالابر می تواند بصورت ساعتی ، روزانه ، ماهیانه و یا بصورت بلند مدت اجاره داده شود. میزان هزینه اجاره بالابر با توجه به ارتفاع دسترسی بالابر، ظرفیت بالابری ، نوع بالابر و محیط کار متغیر است و با توجه به ارتفاع دسترسی بالابر قیمت آن نیز افزایش می یابد و به طبع آن هزینه اجاره بالابر بیشتر خواهد بود.

نیروی محرکه بالابر نفری می تواند توسط موتور الکتریکی و یا دیزلی و یا ترکیبی از هر دو تامین گردد که در قیمت تمام شده دستگاه تاثیر گذار است.

برای اینکه بتوانید حداکثر بهره وری از سرمایه گذاری را داشته باشید ابتدا باید بالابر مناسب و پس از آن بازار هدف خود را به خوبی شناسایی نمائید و در اگر میخواهید پا به این عرصه بگذارید می‌توانید از شرکتهای بزرگ و بنام این صنعت مانند کندوکاوماشین و یاشاماشین مشاوره گرفته تا همانند آنها در این صنعت به یکی از برترین های صنعت فروش و اجاره بالابر تبدیل شوید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار