کد خبر: 1025597
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید آن دسته از مردم تگزاس که برای کارزار انتخاباتی بایدن مزاحمت ایجاد کرده‌اند؛ میهن‌پرست واقعی هستند و اف بی آی نباید از این بابت، آن‌ها را مورد بازخواست قرار دهد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: حامیان تگزاسی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، روز جمعه برای اتوبوس حامل کارکنان ستاد انتخاباتی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، مزاحمت ایجاد کرده بودند و اکنون، آن طور که «رویترز» نوشته، اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) می‌خواهد در این باره تحقیق کند.

پیشتر، ترامپ با بازنشر فیلمی از این حادثه، در پیامی توئیتری نوشته بود: تگزاس عاشقت هستم!

اکنون نیز وی با انتقاد از پلیس فدرال آمریکا، در پیام توئیتری دیگری، افرادی را که برای رقیب انتخاباتی‌اش مزاحمت ایجاد کرده بودند، «وطن پرست» خواند و نوشت: به نظر من، این میهن‌پرستان مرتکب هیچ اشتباهی نشده‌اند. اف بی آی و دستگاه قضایی باید درباره تروریست‌ها، هرج و مرج طلب‌ها و عوامل (گروه چپگرای) آنتیفا که شهر‌های تحت کنترل دموکرات‌ها را آتش می‌زنند و به مردم ما آسیب می‌رسانند؛ تحقیق کنند.

ترامپ تعریف میهن‌پرستی را تغییر داد!

دموکرات‌ها گروه‌های راست افراطی را عامل هرج و مرج طلبی در حوزه‌های تحت کنترل خود معرفی می‌کنند حال آنکه جمهوریخواهان مدعی هستند که این یک فریب انتخاباتی است و برعکس، این احزاب چپ افراطی هستند که دست به آشوب می‌زنند و خرابکاری شان را به طرفداران ترامپ نسبت می‌دهند.

این درحالی است که انتظار می‌رود این اختلاف‌نظر‌ها به روز‌های پسا انتخاباتی آمریکا نیز کشیده شود و شاهد قدرت‌نمایی گروه‌های افراطی باشیم که دلخور از نتیجه رقابت ۲۰۲۰، خیابان‌های شهر‌های مختلف ایالات متحده را به صحنه آشوب تبدیل می‌کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار