کد خبر: 1025235
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
دهمین کنفرانس شبکه های هوشمند انرژی 99 (SGC2020) به میزبانی دانشگاه کاشان و همکاری انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران و شاخه ایران انجمن IEEE در روزهای 26 و 27 آذرماه 1399 در کاشان برگزار می‌شود.

دبیر علمی این کنفرانس گفت: این کنفرانس با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و فنی در زمینه شبکه های هوشمند برنامه ریزی شده است.

دکتر عباس طاهر افزود: برگزارکنندگان کنفرانس در تلاش هستند با برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات در نشست‌های علمی- تخصصی، برگزاری کارگاه‌ها و میزگردهای علمی، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی در این زمینه آشنا سازند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته برگزاری کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی 99 از کلیه پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان و علاقمندان در زمینه‌های مختلف مهندسی با موضوع شبکه های هوشمند دعوت می‌نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس هستند، از طریق سامانه اینترنتی مربوطه (http://sgc2020.kashanu.ac.ir/) به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

شایان ذکر است کلیه مقالات پذیرفته شده انگلیسی این کنفرانس در پایگاه IEEE Xplore نمایه گردیده و مقالات منتخب کنفرانس در مجله علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی انرژی منتشر خواهند گردید.

به دلیل مشکلات فراگیری ویروس کرونا کنفرانس بصورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر