کد خبر: 1024458
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: هر کیلوگرم گوشت شقه به قیمت ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار تومان به دست فروشگاه می‌رسد که آن‌ها نیز می‌توانند با ۱۰ درصد سود خرده فروشی این محصول را به فروش برسانند.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: علی‎اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در ارتباط با افزایش قیمت گوشت گوسفندی در هفته‌های اخیر اظهار کرد: دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز به دلیل گرانی گوسفند زنده است به طوری که قیمت گوسفند زنده به یکباره از ۴۴ تا ۴۵ هزار تومان به ۵۷ تا ۵۸ هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: به طور معمول از هر کیلو گرم گوسفند زنده نیم کیلوگرم گرم گوشت به دست می‌آید و طبیعی است که با افزایش قیمت گوسفند نرخ گوشت نیز در قصابی و فروشگاه‌ها افزایش یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی ادامه داد: از دو هفته قبل ۱۲ هزار تومان به قیمت گوسفند زنده اضافه شده و قیمت گوشت قرمز را نیز حدود ۲۴ هزار تومان بالابرده است.

وی در ارتباط با دلایل افزایش قیمت گوسفند زنده تصریح کرد: تولید و عرضه دام به بازار کم شده و دام سال قبل رو به اتمام است؛ از طرفی نهاده‌های دامی گران قیمت و قاچاق دام زنده به خارج کشور، قیمت‌ها را در بازار افزایش داده است.

ملکی درباره قیمت امروز هرکیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در تهران گفت: هر کیلوگرم گوشت شقه نر و با کیفیت به قیمت ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار تومان به دست خرده فروشان می‌رسد که آن‌ها نیز می‌توانند با ۱۰ درصد سود خرده فروشی این محصول را به فروش برسانند.

قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی شقه ایرانی در بازار تهران از ۱۱۵ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان با توجه به شرایط کیفی در فروشگاه‌های مختلف قیمت گذاری می‌شود.

قیمت هرکیلوگرم گوشت سردست گوسفندی با استخوان ایرانی نیز حدود ۱۵۷ هزار تومان، گوشت ران گوسفندی با استخوان ۱۵۸ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت سردست گوسفندی بدون دنبه ۱۶۰ هزار تومان و ران گوسفندی بدون استخوان و ماهیچه با استخوان ۱۶۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
مرگ برین تدبیرو امید قلابی. مرگ برمدعیان راسگوئی واصلاح. مرگ برپیاده نظامهای نتانیاهوها وترامپها.مرگ براخوندای انگلیسی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار