کد خبر: 1023261
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل از اجرای طرح مسکن محرومین خبر داد و گفت: بیش از ۹۰۰مورد تقاضا شده و درصدد هستیم سهمیه شهرستان را افزایش دهیم که تاکنون اعطای تسهیلات بلاعوض و کم بهره به ۵۰۰ متقاضی ساخت مسکن محرومین در روستاهای شهرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه از اجرای طرح مسکن محرومین در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: بیش از 900مورد تقاضا شده و در صدد هستیم سهمیه شهرستان را افزایش دهیم که تاکنون اعطای تسهیلات بلاعوض و کم بهره به 500 متقاضی ساخت مسکن محرومین در روستاهای شهرستان در حال انجام است.

وی بر تامین زیر ساخت‌های آب شرب در روستاهای بخش هیر تاکید کرد و گفت: پیگیریهای لازم در این زمینه انجام شده تا دغدغه‌های اهالی در حوزه آب شرب برطرف شود.

فرماندار اردبیل گفت: پیرو جلسه قبلی که با حضور نمایندگان منطقه برگزار شد مصوبات مربوط در جلسه شورای اداری امروز بررسی و تصمیمات لازم برای اجرایی شدن این مصوبات اتخاذ گردید.

وی از ساماندهی راه‌های روستایی در هیر خبر داد و گفت: تلاش بر این است ڪه پروژه‌های ضرورت دار هیر در بخش‌های مختلف گردشگری، راه روستایی و تامین آب شرب روستایی اجرایی شود.

فرماندار اردبیل گفت: راه ورودی به پل هیر نیز ساماندهی می‌شود چرا که پروژه پل معلق هیر نقش اساسی در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه داشته است و حمایت از سرمایه گذاران پل هیر و برطرف کردن مشکلات و موانع پل هیر مبنای کار است.

فرماندار اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای تامین اعتبار زمین چمن هیر انجام شده است و این پروژه دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

امامی یگانه گفت: برای بهره‌برداری زمین چمن هیر یک ونیم میلیارد تومان هزینه می‌شود و با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان  شاهد ایجاد شور و نشاط در بین مردم منطقه خواهیم بود و همچنین سالن ورزشی اوریق نیز به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: امسال 3میلیارد تومان برای توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان اردبیل اختصاص یافته است و اولویت اساسی در شهرستان اردبیل توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی و مشارکت اقشار مختلف مردم در ورزش است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار اردبیل گفت: یک و نیم کیلومتر از جاده ورودی آراللو ساماندهی می‌شود و ساماندهی وضعیت بهداشت و سیمای شهر نیز اولویت است.

امامی یگانه از هدایت کشتار دام در آراللو به سمت کشتارگاه صنعتی خبر داد و افزود: در این زمینه اقدامات و همکاری خوبی توسط اهالی، قصابان و مسئولان انجام شده که قابل قدردانی است.

امامی یگانه گفت: باتوجه به اینکه آراللو شهر جدید التاسیس بوده نیاز است اعضای شورا و شهرداری با همکاری و تعامل در فراهم کردن زیر ساخت‌های شهر تلاش کنند و در این زمینه فرمانداری اردبیل هم اهتمام ویژه دارد.

فرماندار اردبیل بر تجهیز شهرداری آراللو به ماشین آلات تاکید کرد و گفت: تحقق مطالبات مردم منطقه نیز اولویت بوده و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر