کد خبر: 1020827
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا در واکنش به خودداری ترامپ از انتقال صلح‌آمیز قدرت اعلام کرد: ترامپ لیاقت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «چاک شومر» سناتور دموکرات ایالت نیویورک و رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنا به سخنان ترامپ در خصوص عدم انتقال آرام قدرت در این کشور در صورت شکستش در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ واکنش نشان داد.

رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت: دونالد ترامپ یک دیکتاتور نیست و مردم آمریکا نیز اجازه نخواهند داد که وی یک دیکتاتور شود. او فردی است که فاقد وجاهت، صداقت، درستکاری و ارزش در سیستم آمریکا است. وی لیاقت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.

وی در ادامه اعلام کرد: این فرد به آرزوی خود نخواهد رسید و تنها راه این است که رای دهندگان آمریکایی با اختلاف رأی بالا وی را در روز انتخابات شسکت دهند.

گفتنی است، ترامپ پیشتر در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا به انتقال صلح‌آمیز قدرت متعهد می‌شود، بار دیگر رای‌گیری پُستی را هدف انتقاد قرار داده و گفت: من در مورد برگه‌های رای صراحتاً شکایت کرده‌ام. آن‌ها فاجعه هستند.

وی ادامه داد: برگه‌های رای را کنار بگذارید و نه یک انتقال قدرت، بلکه ادامه بسیار صلح‌آمیز قدرت خواهید داشت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار