کد خبر: 1020566
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی از واریز وام‌های ۱۰ میلیون تومانی به بازنشستگان ظرف دو روز آینده خبر داد و گفت: از آبانماه ثبت نام برای پرداخت وام به بازنشستگان آغاز می‌شود.
سرويس اقتصادی جوان آنلاين: محمود مرتضایی‌فرد، مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی در شبکه خبر با اشاره به پرداخت جزئیات وام به بازنشستگان کشور، اظهار داشت: این وام از ۷ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و طی یکی دو روز آینده به افرادی که قبلاً ثبت‌نام کرده و اولویت‌بندی آن‌ها مشخص شده است، پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: تمام بازنشستگانی که ثبت‌نام کرده و قبلاً وام دریافت نکرده‌اند یا وام‌های دریافتی آن‌ها تسویه شده است، می‌توانند برای دریافت وام ثبت‌نام کنند؛ ضمن اینکه افرادی که مشکل جسمی یا بیماری‌های خاص دارند، کمک بیشتری دریافت می‌کنند.

مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی با اشاره به چگونگی پرداخت وام، خاطرنشان کرد: اقساط وام به صورت سه ساله با سود ۴ درصد است و بازنشسته متقاضی می‌تواند برای دریافت وام درخواست خود را در سامانه این سازمان زمان ثبت کند.

مرتضایی‌فرد اضافه کرد: پس از ثبت نام، پرداخت وام مشخص شده و به حساب این فرد واریز می‌شود؛ ضمن اینکه برای ثبت‌نام وام نیاز به مراجعه حضوری نیست و همه کار‌های مربوطه از طریق سایت این صندوق انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور میانگین در سال ۳۵۰ هزار فقره وام پرداخت می‌کنیم، افزود: بخش زیادی از این وام‌ها، وام‌های ۱۰ میلیون تومانی است.

مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی از آغاز ثبت‌نام پرداخت وام به بازنشستگان از آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: بازنشستگان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت این صندوق مراجعه کنند و براساس زمان ثبت‌نام و توافق با بانک وام پرداخت می‌شود؛ ضمن اینکه در پرداخت وام اصل بر قرعه‌کشی است؛ البته تلاش می‌کنیم افرادی که دریافتی کمتری دارند یا دارای بیماری‌های خاص هستند در اولویت قرار گیرند.

مرتضایی درباره چگونگی رسیدگی به شکایات بازنشستگان در خصوص پرداخت وام، ابراز داشت: اگر بازنشسته‌ای برای دریافت وام دچار مشکل شد می‌تواند در استان تهران به اداره کل فرهنگی صندوق بازنشستگی و در استان‌ها نیز به مدیریت صندوق استان مراجعه کنند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار