کد خبر: 1018783
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: عوامل ضبط و انتشار کلیپی که غش کردن یک دانش‌آموز را به کرونا نسبت داده و باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند، دستگیر شدند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در واکنش به انتشار کلیپی مبنی بر ابتلای یک دانش آموز به کرونا در مدرسه و غش کردن وی در صف، اظهار داشت: بلافاصله با انتشار چنین کلیپی در فضای مجازی و نگرانی خانواده‌ها و تشویش اذهان عمومی و با درخواست رسمی آموزش و پرورش، پلیس فتا به پرونده ورود و بررسی‌های لازم را انجام داد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: با توجه به بررسی‌ها مشخص شد که دانش‌آموز مذکور دچار کرونا نبوده است؛ بنابراین پلیس بازداشت و دستگیری عوامل ضبط فیلم و انتشار آن در فضای مجازی را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: بلافاصله فردی که کلیپ را ضبط کرده بود و همچنین فردی که آن کلیپ را در فضای مجازی بارگذاری کرده بود، شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: تشویش اذهان عمومی طبق قانون جرم است و پلیس اجازه نمی‌دهد که افرادی آرامش و آسایش مردم را با انتشار کلیپ‌های دروغین به مخاطره بیندازند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار