کد خبر: 1018666
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
اولین دوره آیین تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی به صورت زنده و به دو زبان فارسی و انگلیسی از یوتیوب و آپارات پخش می‌شود.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش ستاد خبری جشنواره جهانی فیلم فجر، اولین دوره از مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی به مناسبت ۱۲۰ سالگی سینمای ایران، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همراهی خانه سینما، جمعه ۲۱ شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما برگزار می‌شود.
این مراسم به دلیل شیوع کرونا و تعویق سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در فضای باز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی افراد برگزار و به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اینستاگرام جشنواره به نشانی www.instagram.com/fiff۳۸، لینک www.aparat.com/Fiff/live در سایت آپارات و از طریق لینک https://youtu.be/-۵oLCjI۹pK۰ در سایت یوتیوب به زبان فارسی پخش می‌شود.
این مراسم همچنین از طریق لینک https://youtu.be/k۵UY۰BkOcFc در سایت یوتیوب به زبان انگلیسی و به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این برنامه از سینماگرانی که در سال ۲۰۱۹ موفق به دریافت جایزه بین‌المللی (بر اساس آیین نامه سازمان سینمایی) شده‌اند و همچنین کسانی که به عنوان داور در جشنواره‌های مهم بین‌المللی حضور داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.
گزارش و اطلاعات این مراسم از طریق ستاد خبری جشنواره برای رسانه‌ها ارسال خواهد شد.
سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خردادماه سال ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار