کد خبر: 1018213
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
در هفته دولت محقق شد
فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: به همت دستگاه های اجرایی، مشارکت های مردمی و خیرین، کاشان رتبه نخست اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان را در هفته دولت امسال به خود اختصاص داد.

علی اکبر مرتضایی تصریح کرد: با رشد 74 درصدی به نسبت سال قبل، 278 پروژه، ویژه هفته دولت به استانداری اصفهان معرفی شد که از این طرح ها 257 مورد آماده بهره برداری است و عملیات 21 پروژه نیز آغاز می شود.
فرماندار کاشان افزود: سعی شده است برای توزیع پروژه ها و ارائه خدمات در سطح شهرستان عدالت نسبی برقرار شود که البته می بایست با برنامه ریزی مبتنی بر مطالعه آمار و اطلاعات و ظرفیت های محلی این تدبیر تقویت شود.
مرتضایی قهرودی از اولویت رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد و اظهار داشت: افزایش 3 برابری پروژه های بهسازی و عمران در روستاها به نسبت هفته دولت سال گذشته با معرفی 83 پروژه در این زمینه، نشان از آن دارد که توجه به نقاط کمتر برخوردار از اولویت های این دولت می باشد.
وی تصریح کرد: علاوه بر عمران و بهسازی در روستاها، تلاش شده است در زمینه ارتقاء امنیت و اوقات فراغت، توسعه گردشگری، جذب سرمایه گذار و ساخت مسکن محرومین نیز اقدام شود.
فرماندار ویژه کاشان حرکت در مسیر تحقق شعارسال"جهش تولید" را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در سال پایانی دولت اتمام پروژه های نیمه تمام از اهمیت ویژه ای برخوردار است ومی بایست تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی و عمومی شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق وعده ها و اهداف از پیش تعیین شده متمرکز شود.
وی حمایت استانداری در تفویض اختیارات و اختصاص اعتبارات ملی را در این زمینه خواستار شد.
طرح‌های ویژه هفته دولت امسال ۲۶ مورد عمران و بهسازی شهری، ۸۳ مورد عمران و بهسازی روستایی، ۵۷ مورد امور برق و انرژی، ۳۹ توسعه زیرساخت مخابراتی، ۱۵ مورد آب و فاضلاب شهری و روستایی، 15 پروژه درحوزه‌های آموزشی، بهداشتی و حمایتی، 28 پروژه راهداری ، راهسازی وحمل ونقل جاده ای وریلی را شامل می شود و سایر پروژه ها مربوط به حوزه‌های میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، توسعه کشاورزی، اشتغال زایی-خدماتی، ورزش و جوانان و انتظامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار