کد خبر: 1018211
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
فرماندار ویژه کاشان خبر داد
فرماندار ویژه کاشان از تقدیر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان از نحوه عملکرد مطلوب این فرمانداری در برگزاری مستمر جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان، تصویب و جذب اعتبارات پروژه های تملک داریی های سرمایه ای در سال جاری خبر داد.

علی اکبر مرتضایی گفت: بیش از 320 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های استانی برای اجرای طرح های این شهرستان اختصاص یافته است که این میزان اعتبار با وجود تحریم های ظالمانه و از طرفی رکود حاصل از بیماری کرونا در مقایسه با سال گذشته 15 درصد رشد داشته است که این نحوه عملکرد، مطلوب ارزیابی شده و در استان شایسته تحسین شناخته شده است. 
وی تصریح کرد: اولویت های اصلی تخصیص اعتبارهای تملک دارایی های شهرستان امسال اجرای طرح های آب و فاضلاب شهری و روستایی، بهداشت و درمان، تجهیز و نوسازی مدارس، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، راهداری، حمل و نقل جاده ای و ورزش و جوانان را شامل می شود.
فرماندار ویژه کاشان اظهار داشت: اعتباری معادل هشتاد و پنج میلیارد ریال در بخش تامین و اصلاح شبکه آب شهری و روستایی، پنجاه میلیارد ریال حوزه بهداشت و درمان، بیست و پنج میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی مدارس و  بیست میلیارد ریال برای اجرای طرح های میراث فرهنگی اختصاص یافته است.
مرتضایی قهرودی بابیان اهمیت توجه به مناطق کمتر برخوردار شهرستان در اعتبارات سال جاری تصریح کرد: سی میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی روستایی، بیست و پنج میلیارد حوزه راه های روستایی و بیست میلیارد ریال حوزه کشاورزی و منابع طبیعی پیش بینی شده است.
وی افزود: با توجه به تامین اعتبار پروژه های عمرانی حوزه ورزشی شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ماده ۹۴ قانون برنامه ششم، این مبلغ برای شهرستان کاشان حدود شصت میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر