کد خبر: 1018210
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
مدیر امور شهری و شوراهای فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد
مدیر امور شهری و شوراهای فرمانداری ویژه کاشان گفت: با هدف رونق کسب و کار و تنظیم بازار، بازارهای روز در شهرها و روستاهای شهرستان راه اندازی و گسترش می یابد.

هادی اکبری در حاشیه کارگروه آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرستان بیان کرد: برای بهبود محیط کسب و کار در وضعیت فعلی اقتصادی کشور و برابر بخشنامه های مکرر ابلاغی مبنی بر لزوم هم افزایی و بهره گیری از کلیه پتانسیل های موجود برای توسعه اشتغال زایی و رونق کسب و کار های خرد، راه اندازی  بازارهای روز در محل های مورد تایید این کارگروه، از سوی بخشداران و شهرداران پیگیری می شود.
وی تصریح کرد: لازم است در شرایط ویژه اقتصادی کنونی با برنامه ریزی و افزایش سطح هماهنگی بین دستگاهی از ظرفیت های متنوع اقتصاد شهری و روستایی شهرستان به نحوه مطلوب و به نفع عموم شهروندان استفاده شود.
مدیر امور شهری و شوراهای فرمانداری کاشان به اهمیت برپایی بازهای روز در توسعه اشتغال اشاره کرد و افزود: از این طریق به مسائل مهمی نظیر مقابله با گران فروشی و همچنین رونق کسب و کارهای خانگی با فراهم آمدن امکان عرضه تولیدات بومی محلی، توجه و رسیدگی می شود.
اکبری قمصری دسترسی سریع قشر آسیب پذیر به خدمات و اقلام و کالای مورد نیاز، کاهش بار ترافیک درون شهری، ساماندهی مشاغل نیمه مزاحم و دست فروشان را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد.
کارگروه آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرستان به ریاست هادی اکبری از معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان و به دبیری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد و جانمایی و احداث بازارچه های روز در نقاطی از شهر کاشان از جمله مسکن مهر و بلوار ساحلی از مصوبات این کارگروه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار