کد خبر: 1017675
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: دولت عزم جدی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزرشی استان اردبیل را دارد و تا پایان دولت اغلب آنها به نتیجه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست با مشاور وزیر ورزش و امور جوانان اظهار کرد: با آغاز مراحل مقدماتی انتخاب مشاور و اختصاص اعتبار، روند اجرای پروژه های مهم ورزشی در استان تسریع می شود.

وی اضافه کرد: 30 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز استادیوم علی دایی  در نظر گرفته شده  و انتظار می رود این مجموعه تا پایان دولت دوازدهم کامل شود.

استاندار اردبیل افزود: تمام اقدامات از قبیل اختصاص برق، آب ، گاز و محوطه سازی در خصوص افتتاح سالن سر پوشیده دو و میدانی از طرف استانداری پیگیری می‌شود.

بهنامجو تشریح کرد: برای اجرای خانه وزنه برداری استان نیز مشاور طرح انتخاب شده و در حال برآورد اولیه اعتباری است .

وی گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای استخر جانبازان نیز اعتبارات لازم اختصاص داده شده است.

خسرو تقایی  مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت فنی و مهندسی  وزارت ورزش و امور جوانان در این دیدار افزود: اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه سالن سر پوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی از سوی استان تخصیص یافته و پیگیری‌های خوبی نیز برای نگهداری این ورزشگاه در حال انجام است .

وی بیان کرد: تاالار وزنه برداری ارببل هم  پیشرفت خوبی داشته و انتظار می رود دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

مشاور وزیر ورزش و امور جوانان در سفر به استان اردبیل از پروزه های نیمه تمام استان بازدید و در جریان پیشرفت کارها قرار گرفت .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر