کد خبر: 1017613
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
کافیست چشم‌ها را باز کنیم و کمی عمیق‌تر به اتفاقات اطرافمان بنگریم. درست در زمانی که فشار‌های اقتصادی، مشکلات زیادی برای مردم و خانواده‌ها به وجود آورده، گروهی از شهروندان درد‌های خودشان را فراموش کرده و فقط به فکر کمک‌رسانی به همنوعان نیازمندشان هستند. از دانش‌آموزان فراهانی که تابستانشان را به کمک‌رسانی و ساخت خانه برای محرومان اختصاص دادند تا طلبه جهادگر مشهدی که تمام هزینه ازدواجش را برای رفع مشکلات سرپل ذهاب به نیازمندان این منطقه اهدا کرد.
سرویس ایران جوان آنلاین: وقتی طلبه مشهدی برای کمک مؤمنانه به سرپل ذهاب رفت و تمام هزینه ازدواجش را برای رفع مشکلات محرومان این منطقه اختصاص داد، شاید سخت‌ترین کار صحبت کردن و نوشتن در مورد آن باشد. عروس و دامادی که به جای برگزاری جشن عروسی، زندگی خود را با لبخند مردمانی آغاز می‌کنند که هر دعایشان می‌تواند سخت‌ترین گره‌ها را باز کند. سید‌سجاد رحمتی، طلبه جوان مشهدی است که با حضور در سرپل‌ذهاب، هزینه برگزاری مراسم عروسی خود را در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی صرف کمک‌های مؤمنانه برای حمایت از نیازمندان این شهرستان کرد.

این طلبه جهادگر یکی از مبلغانی است که در دهه اول محرم و برای تبلیغ فرهنگ عاشورا و فلسفه قیام امام حسین (ع) به شهرستان سرپل ذهاب رفت و با دیدن شرایط زندگی مردم این شهرستان ۱۰۰ میلیون ریال هزینه برگزاری ازدواجش را در قالب کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان این منطقه اهدا کرد. سجاد هدف از این اقدامش را لبیک به ندای رهبری برای حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا و توزیع کمک بسته‌های معیشتی بین نیازمندان عنوان می‌کند و می‌گوید: «امید است همه با پیروی از فرمایشات رهبر‌معظم انقلاب بتوانیم برای حمایت و دستگیری از نیازمندان قدمی برداریم و اقدامات خیرخواهانه به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار