کد خبر: 1017270
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰
سخنگوی هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در اظهار نظری انتقادی از دولت پرسید: چه دلیلی دارد جلسات هیئت عالی نظارت پس از روی کار آمدن چند وزیر و دو سرپرست، همچنان تشکیل نشود و تعطیل باشد؟
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مجتبی صفایی در گفتگو با اتاق اصناف ایران افزود: از مدتی پیش از دوران وزارت محمد شریعتمداری و رضا رحمانی و نیز دوران دو سرپرست پیشین و فعلی در وزارت صمت، همچنان هیئت عالی نظارت تشکیل جلسه نداده و این در حالی است که این هیئت باید امروز موضوعات بسیار مهمی را در دستور کار داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما نباید طوری رفتار کنیم که اصناف گمان کنند به حال خود رها شده‌اند. در حال حاضر به موجب شرایط پیش آمده از شیوع کرونا و دیگر مشکلات و گره‌های اقتصادی اصناف بیش از هر زمان دیگری نیاز به برگزاری این نشست‌ها دارند.

صفایی گفت: دبیرخانه هیئت عالی نظارت، مجری مصوبات هیئت عالی نظارت است و این هیئت چند سالی است جلسه‌ای تشکیل نداده است. پس دبیرخانه هیئت عالی نظارت چه مصوباتی را اجرا می‌کند؟ قبل از شیوع بیماری کرونا این جلسات تشکیل نشد و این دوران گذشت؛ اما امروز این سؤال مطرح است که آیا مسئولان اقتصادی کشور در شرایط شیوع کرونا، نیازی به تصمیم‌سازی‌های جدید در حوزه اقتصاد خرد نمی‌بینند؟

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران بیان کرد: در شرایط کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا را تشکیل می‌دهیم، اما هیئت عالی نظارت غایب است. امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تشکیل جلسه هیئت عالی نظارت داریم تا به اصناف کمک کنیم. اما تعطیلی آن، موجب شده دیگران تصمیماتی برای اصناف بگیرند و در بسیاری از این تصمیمات نظرات اصناف لحاظ نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار