کد خبر: 1013109
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
با رویکرد بهره‌مندی از نقش روحانیون و ائمه جماعات:
در راستای نقش تاثیرگذار مساجد و ائمه جمعه و جماعات در فرهنگ‌سازی و حل مشکلات و معضلات روز جامعه، نشست کمیته فرهنگی و تبلیغات مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تشکیل شد.

این جلسه با حضور ائمه جمعه و جماعت و اعضاء کمیسیون فرهنگی و تبلیغات کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور لزوم بهره‌مندی از ظرفیت روحانیون و ائمه جمعه و جماعات در حوزه مسائل فرهنگی مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی برگزار شد.
در این نشست با توجه به سفارش موکد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حمایت از کالای ایرانی، استفاده نکردن از کالای قاچاق و روی آوردن مردم به سمت مصرف تولیدات داخلی، موضوع فرهنگ‌سازی ، آموزش و اطلاع‌رسانی صحیح مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد با رویکرد آموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی برنامه‌های ترویجی ویژه شهروندان در مساجد برای عدم استفاده و مصرف کالاهای قاچاق اجرا شود.
شایان ذکر است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان مسئولیت کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کاشان را بر عهده دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار