کد خبر: 1012443
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
رئیس کمیسیون حمل و نقل و فن آوری اطلاعات شورای اسلامی شهر :
امیراحمد زندآورگفت: از شهردار اصفهان درخواست می‌کنم موضوع بیمه رانندگان استیجاری شهرداری که پس از سال‌ها خدمت از ابتدایی‌ترین امکانات و حقوق کاری مانند بیمه محروم هستند را به طور جدی پیگیری کند زیرا باید عدالت در این خصوص رعایت شده و همه رانندگان بیمه شوند.

گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس کمیسیون حمل و نقل و فن آوری اطلاعات شورای اسلامی شهر،اظهار کرد: می‌توان ادعا کرد هنوز جایگاه کلیدی و نقش راهبردی مدیریت منابع انسانی در افزایش کارایی، اثربخشی و ارتقا بهره‌ وری سازمانی، ایجاد دلبستگی شغلی و تعالی عملکرد کارکنان برای بسیاری از دست اندرکاران اجرایی که در شهرداری‌ها مشخص نشده که گواه این ادعا میزان کم سرمایه گذاری و تلاشی است که از سوی سازمان‌ها برای طراحی، تدوین و به کارگیری نظام‌های توسعه منابع انسانی و اجرایی کردن راهبردهای توسعه قابلیت‌های کارکنان انجام می‌گیرد.

زندآوربا بیان اینکه با به کارگیری الگوهای پیشرفته توسعه نیروی انسانی و راهبردهای توسعه و بالندگی قابلیت‌های کارکنان می‌توان پاسخگوی نیازهای سازمان بود، افزود: توسعه منابع انسانی یکی از مهم‌ترین اهداف راهبردی سازمان‌های پیشرو است که به منظور ارتقا سطح دانش و کیفیت عملکرد سازمان و حتی تغییر ویژگی‌های فردی کارکنان مدیریت ارشد چنین سازمان‌هایی ابلاغ می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به منابع کاری و عملکرد انسانی در میان مسئولان و برنامه‌ریزان، تصریح کرد: آسودگی خاطر و امنیت شغلی باعث کاهش تنش‌های انسانی می‌شود اما نبود امنیت شغلی از مسائلی است که ذهن را مشغول می‌کند و بخشی از انرژی سازمان صرف آن می‌شود.

وی با بیان ایکه ارتقای رضایت درون سازمانی باید گام نخست مدیران شهرداری باشد، ادامه داد: مدیریت شهری باید در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و همچنین نیروهای قراردادی به پیمانی پیگیری‌های لازم را انجام دهد که این موضوع یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پرسنل شهرداری است.

زندآور با اشاره به بیمه نبودن رانندگان استیجاری شهرداری، خاطرنشان کرد: از شهردار اصفهان درخواست می‌کنم موضوع بیمه رانندگان استیجاری شهرداری که پس از سال‌ها خدمت از ابتدایی‌ترین امکانات و حقوق کاری مانند بیمه محروم هستند را به طور جدی پیگیری کند زیرا باید عدالت در این خصوص رعایت شده و همه رانندگان بیمه شوند.

وی ادامه دارد: شهرداری اصفهان با دارا بودن تعاونی مسکن کارکنان شهرداری و امکانات بیشتر از برخی ارگان‌های دولتی دیگر باید تلاش بیشتری در زمینه خانه‌دار کردن نیروهای خود فعالیت قابل توجهی انجام دهد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر