کد خبر: 1009422
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
استقلال به جم نرفت و دیدار هفته بیست و سوم خود را با این تیم برگزار نکرد تا جنجال زیادی به پا داشتند. اکنون در یک سو استقلالی‌ها ایستاده اند که با استناد به کرونایی‌ها حق خود می‌دانند بازی نکنند و از یک سو سازمان لیگ که بر اساس بند‌های مختلف چنین چیزی را حق استقلال نمی‌داند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بر اساس آنچه که سازمان لیگ می‌گوید اگر تیمی به دلیل ابتلای بازیکنان به کرونا می‌خواهد در لیگ شرکت نکند باید ثابت کند ۲۵ درصد از اعضای این باشگاه مبتلا به کرونا هستند در غیراینصورت حقی برای به میدان رفتن ندارد.

حالا بر اساس آخرین اخبار احتمال دارد استقلال مقابل پارس جنوبی جم سه بر صفر بازنده اعلام شود.

در این رابطه سعید رمضانی سرپرست استقلال به جام جم آنلاین گفت: در رابطه با عدم حضور استقلال مقابل پارس جنوبی دلایلی منطقی وجود دارد. کار ناجوانمردانه این نیست که ما بازی نکنیم، کار ناجوانمردانه یعنی اینکه کرونا را کتمان می‌کردیم و با همین وضعیت مقابل پارس به میدان می‌رفتیم و سلامتی دیگر بازیکنان را هم به خطر می‌انداختیم.

رمضانی افزود: قرار است مجددا تست کرونا از بازیکنان استقلال به عمل بیاید. ما فقط به این دلیل به جم نرفتیم که تست برخی از بازیکنان مثبت اعلام شده بود. حالا با این شرایط درست بود که سفر کنیم؟ آیا این کار انسانی بود که حالا تا این اندازه به آن انتقاد می‌شود؟

وی با تکذیب شدید این موضوع که استقلال به بهانه کرونا قصد کناره گیری از لیگ را دارد گفت: اصلا ما می‌رویم و با همه تیم‌ها بازی می‌کنیم تا این ویروس به همه منتقل شود. آقایان به این وضعیت راضی هستند؟ همه چیز را که نباید در فوتبال خلاصه کنیم. ما باید به فکر دیگران هم باشیم. مطرح کردن بحث‌هایی غیر از این به سود فوتبال نیست.

سعید رمضانی گفت: تست‌های کرونا مجددا به عمل می‌آید. ما پیش از این هم درباره دیدار با فولاد هشدار دادیم، اما حالا که خودمان با شرایط مشابه روبرو شدیم باید با منطق جلو برویم.

وی در پایان درباره احتمال کناره گیری استقلال از لیگ برتر گفت: بگذارید اول جواب تست‌ها بیاید تا ببینیم بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار