کد خبر: 1009242
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با محوریت بازگشت سرمایه‌های بلوکه واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در جلسه احیای واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل اظهار داشت: به‌عنوان یکی از مسائل مهم در سطح استان اهمیت به احیای واحدهای راکد و نیمه‌راکد است که در این زمینه تاکنون جلسات متعددی برگزار شده و اقدامات مناسبی انجام یافته است.

وی با اشاره به این که ایجاد اشتغال در استان با هدف توسعه اقتصادی و نیز کمک به چرخه محرک اقتصادی است گفت: بررسی و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی راکد را بر مبنای تحقق شعار سال و نیز بازگشت سرمایه‌های بلوکه شده مبنای کار قرار داده‌ایم که در این زمینه احیای واحدهای راکد و نیمه‌راکد تولیدی و صنعتی پاسخ‌گوی مناسبی برای رفع نیازها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: توسعه صنعت و تولید برای استان اردبیل یک اصل اساسی است و بررسی این واحدها با هدف ایجاد سهولت در روند کاری آنان باید مبنای کار قرار گیرد تا خروجی مورد انتظار را در این زمینه به دست آوریم.

صادقی از تشدید بازرسی‌ها و کنترل قیمت‌ها نیز خبر داد و افزود: انتظار از اصناف و بازاریان این است که با رعایت قیمت‌های مصوب فعالیت کنند و از موارد غیرمنطقی بپرهیزند چرا که این موضوع در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان کالا و دریافت‌کنندگان خدمات در بازار محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: بازرسی‌ها و نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و نصب برچسب قیمت یکی از اهم مواردی است که با محوریت کاهش تخلفات و نیز بهبود شرایط و وضعیت موجود انجام یافته تا بتوانیم در این زمینه به شکل قابل توجهی عمل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر