کد خبر: 1008593
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نفت‌گازسوز بر اساس کاربری‌های مختلف از اول تیر ۹۹ حدود ۲۰ درصد افزایش یافت.
به گزارش جوان آنلاین از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مهران قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: این افزایش سقف با هدف رضایتمندی رانندگان، کاهش معطلی در جایگاه‌ها، افزایش بهره‌وری ناوگان حمل و نقل، افزایش ظرفیت حمل به ویژه در خصوص بارگیری‌های ویژه حمل تره بار، ماهی و جوجه یک روزه اعمال شده است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به کاهش ۵ درصدی سهمیه سوخت پایه برای ناوگان باربری زیر ۱۰ تن و کاهش ۱۰ درصدی برای ناوگان بالای ۱۰ تن، خواهشمند است رانندگان فعال و قانون‌مدار حمل و نقل برون شهری نسبت به رعایت مقررات و دریافت اسناد حمل (بارنامه) اهتمام و دقت کافی به عمل آورند تا سهمیه سوخت عملکردی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: افزایش ۲۰ درصدی سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نفت گاز سوز براساس کاربری‌های مختلف مطابق با جدول ذیل قابل بهره برداری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار