کد خبر: 1007600
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان اعلام کرد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از تلاش هفت ساعته آتش نشانان کاشانی در اطفاء حریق بخشی از مراتع محدوده شهرستان کاشان خبر داد.

روح‌الله فدائی گفت: این حریق که در محدوده منطقه سن سن، اتوبان کاشان-قم و در دامنه‌های انارگونه رخ داده بود، از ساعت ۳:۴۷ دقیقه بامداد روز شنبه ۳۱ خرداد به ستاد فرماندهی اعلام و سپس نیروهای عملیاتی ایستگاه یک این سازمان به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مواقع، آتش‌سوزی مراتع و علف‌های هرز در مسیرهای صعب‌العبور اتفاق می افتد که حضور خودرویی آتش‌نشانان امکانپذیر نبوده و آنان مجبور هستند به صورت پیاده طی مسیر کرده و با بیل و آتش‌کوب، نسبت به اطفاء حریق اقدام کنند که این نیز بسیار سخت و وقت‌گیر است و در این عملیات آتش نشان از محل توقف خودرو مسیر یک ساعته‌ای را تا محل آتش پیاده طی کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: با توجه به بارش‌های بهاری اخیر و ازدیاد پوشش گیاهی، وقوع آتش سوزی بر اثر خطای انسانی (دورریز شیشه و فلز در طبیعت) و یا عامل مستقیم انسان (ایجاد آتش به صورت عمد و غیرعمد) دور از انتظار نیست.

فدایی از مردم درخواست کرد از آتش‌افروزی در طبیعت خودداری کنند و در صورت ضرورت، قبل از ترک محل از خاموش بودن آتش اطمینان حاصل نمایند. ◽️وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده حریق مراتع و علف‌های هرز، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر