کد خبر: 1007305
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران
به مناسبت فرا رسیدن ۳۱ خرداد و سالروز شهادت شهید مصطفی چمران مستند «خاطرات موتورسیکلت» به کارگردانی امیرحسین نوروزی از سه شبکه مختلف رسانه ملی در حال پخش است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: «خاطرات موتورسیکلت» روز یک‌شنبه ۲۵ خرداد نیز در پلت فرم‌های اینترنتی عرضه شد که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است و به مناسبت فرا رسیدن ۳۱ خرداد و سالروز شهادت شهید مصطفی چمران دیروز «خاطرات موتورسیکلت» از شبکه مستند روی آنتن رفت و امروز و یک‌شنبه اول تیرماه از شبکه‌های افق و شبکه ۵ روی آنتن خواهد رفت. براساس این گزارش، این مستند امروز ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه افق، ساعت ۱۹ از شبکه مستند و یک‌شنبه اول تیرماه ساعت ۱۱ از شبکه ۵ سیما روی آنتن خواهد رفت. در خلاصه فیلم «خاطرات موتورسیکلت» آمده است: روزی روزگاری، جوان‌های تهران در تپه‌ها و خیابان‌ها مشغول موتورسواریشان بودند که جنگ شد. یک آدم دلربا آمد دلشان را برد، خودشان را هم برد به جبهه... اسمش چمران بود، شهید مصطفی چمران...

«خاطرات موتورسیکلت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین نوروزی و نویسندگی سامان مختاری، تهیه‌شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار