کد خبر: 1006807
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

برای پاسخ به این سوال، تنها می‌توان گفت که با وجود کلینیک تخصصی کاشت مو تهران، نگرانی بی‌فایده است. جالب است بدانید میزان ریزش روزانه ۵۰ تا ۱۲۰ تار از موهای شما کاملا طبیعی است. از آنجایی که روی سر افراد بزرگسال به طور میانگین بین ۱۰۰هزار تا ۱۵۰ هزار تار مو وجود دارد، بنابراین موهای ریخته شده جای خود را به موهای جدید می‌دهند. اما اگر فرآیند جایگزینی موها صورت نگیرد و ریزش مو از رویش آن پیشی بگیرد، فرد با توجه به عدم رویش مجدد موها دچار نگرانی می‌شود.

کاشت مو، راه رسیدن به جذابیت جوانی

در دنیای امروز که اهمیت به ظاهر و زیبایی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته، افراد بسیاری اعم از خانم‌ها و آقایان فکر رسیدن به جذابیت جوانی را در ذهن می‌پرورانند. از طرفی،‌ تأثیر تراکم و مدل موها بر جذابیت چهره بسیار قابل توجه است. ترمیم و کاشت مو‌ راه‌حلی است که تعداد افراد زیادی با بالا رفتن سن و یا هر دلیل دیگری، برای جذابیت چهره و جوانتر شدن به سراغ آن می‌روند. کلینیک تخصصی کاشت مو تهران،‌ بعنوان بهترین گزینه‌ جهت مشورت و تصمیم‌گیری پیرامون هر اقدامی برای بازگشت جذابیت موها است. چرا که این مجموعه با بکارگیری مدرن‌ترین تجهیزات و تکنیک‌ها و گردآوری زبده‌ترین متخصصان کاشت مو تهران،‌ عنوان بهترین مرکز کاشت مو تهران را به خود اختصاص داده است.

با ریزش موهایتان نگران زیبایی چهره‌ی خود هستید؟

 

جذابیت بیشتر با کاشت مو

بنابراین، اگر شما هم از افرادی هستید که:

دچار ریزش موی وراثتی هستید

ریزش موهایتان با ریشه همراه است

پس از بارداری دچار ریزش موی شدید شده‌اید

در ناحیه سر یا صورت دچار سوختگی شدید شده‌اید

با کم خونی و شیمی ‌درمانی،‌ رویش سابق موهای خود را از دست داده‌اید

و یا به دنبال استرس‌های شدید روزمره، بیماری‌های خاص و یا هر علت دیگری، مدام جلو آیینه می‌روید و احساس می‌کنید تراکم موهایتان کم شده و همواره خود را با موهای پر‌پشت تصور می‌کنید، اصلا نگران نباشید!

زمان آن رسیده است که دغدغه‌های خود را با یکی از متخصصان حاذق و باتجربه در بهترین مرکز کاشت مو تهران در میان بگذارید.

بهترین مرکز کاشت مو تهران

عنوان بهترین‌ مرکز کاشت مو تهران بدون علت به کلینیک تخصصی کاشت مو تهران نسبت داده نشده است. این کلینیک با گردآوری مجموعه‌ای از برجسته‌ترین متخصصان حوزه‌ی کاشت مو تهران و با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین در دنیا، تجهیزات و دستگاه‌های مدرن صورت می‌گیرد. اغلب پزشکان این کلینیک،‌ دارای بورد تخصصی از دانشگاه‌های معتبر و مجوزهای دوره‌های تخصصی زیبایی می‌باشند. ضمن اینکه، تسلط کامل به دانش استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن مورد استفاده در این مرکز از نکات قابل توجهی است که این کلینیک را با سایر مراکز مشابه متفاوت کرده است.

خدمات تخصصی متنوعی در کلینیک تخصصی کاشت مو تهران توسط پزشکان متخصص این مجموعه ارائه می‌شود. این خدمات تخصصی عبارتند از: ترمیم و تقویت موها و ابروها، پیوند و کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش. همان‌گونه که گفته شد،‌ تکنیک‌های کاشت مو در این کلینیک مطابق با آخرین شیوه‌های ارائه شده در دنیا به چندین گروه کاشت طبیعی موها و کاشت با روش‌های نوین FUT، FUE، MicroFIT،  SUT تقسیم می‌شود.

 

با ریزش موهایتان نگران زیبایی چهره‌ی خود هستید؟

کاشت مو با روش نوین FUE

 

متخصصان ما پاسخگو هستند

اگر شما هم از کسانی هستید که در مورد انتخاب روش مناسب کاشت برای خودتان و هزینه‌های آن سوالاتی دارید؛ خوب است بدانید متخصصان این کلینیک آماده مشورت و پاسخ‌گویی به سوالات و دغدغه‌های شما خواهند بود.

در واقع، این کلینیک:

۱. امکان مشاوره‌ پیرامون خدمات درخواستی و نیازسنجی متقاضی

۲. بررسی همه جانبه شرایط متقاضی توسط این مجموعه مجرب و برآورد هزینه‌ها متناسب با شرایط وی

۳. در نهایت، انتخاب و ارائه‌ی مطلوب‌ترین پیشنهاد کاشت مو

را فراهم کرده که این‌‌ها اقدامات، آسودگی خاطر را برای متقاضیان کاشت مو در بهترین‌ مرکز کاشت مو تهران به دنبال خواهد داشت.

کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو تهران

منبع : وب سایت آرایش زیبایی آناهید

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار