کد خبر: 1005456
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دلالان که در قدرت نفوذ دارند شرایط را به گونه‌ای رقم می‌زنند تا در هر سال یک بار ما شاهد تنش در بازار خودرو باشیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شرایط پیش آمده در بازار خودرو گفت: آشفتگی‌هایی که امروز در بازار خودرو شاهد آن هستیم نتیجه ضعف در سیستم مدیریتی است که بازار خودرو را دچار تنش می‌کند.

وی افزود: از سوی دیگر دلالان که در قدرت نفوذ دارند شرایط را به گونه‌ای رقم می‌زنند تا در هر سال یک بار ما شاهد چنین تنش‌هایی در بازار خودرو باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدادی از افراد از این افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو سود می‌برند و ما همان طور که گفتم هر سال یک بار شاهد این تنش‌ها و افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو هستیم.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: چه در بازار خودرو، چه بازار مسکن و چه بازار گوشی تلفن همراه ما دچار بحران هستیم. اجاره‌بهای مسکن بسیار بالاست و مردم شدیدا گرفتارند.

وی افزود: امروز وضعیتی در کشور پیش آمده که ما درگیر بحران‌های مختلف و به نوعی شاهد بحران در بحران در کشور هستیم. بحران بیکاری، بحران مسکن و بحران خودرو امروز به مردم فشار می‌آورد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه دولت هم برنامه و انگیزه‌ای برای کنترل این وضعیت ندارد و این وضعیت این معنا را به ذهن متبادر می‌سازد که شاید بعضی‌ها در دولت عمدا به بحث اصلاح امور و کنترل شرایط ورود پیدا نمی‌کنند و همگام با خارجی‌ها تلاش دارند تا اتفاق دیگری در کشور بیفتد تا بحث مذاکره و سازش را شاهد باشیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار