کد خبر: 1005398
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: هرگونه اخذ وجه شرکت عمران شهر جدید پردیس از متقاضیان مسکن مهر در قالب هر عنوانی بدون مجوز استانداری ممنوع است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محمد تقی‌زاده، در گفتگو با فارس ضمن اشاره به روند قانونی اخذ مجوز به منظور قیمت‌گذاری در حوزه استحفاظی استان تهران گفت: بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوبه سال ۱۳۸۷، هرگونه تصمیم‌گیری در حوزه قیمت‌گذاری در مناطق استان تهران در اختیارات شورای مسکن استان است که به ریاست استاندار تشکیل می‌شود و شرکت عمران شهر جدید پردیس هیچ اختیاری در این حوزه ندارد.

وی ضمن غیرقانونی تلقی کردن تصمیم شرکت عمران شهر جدید پردیس برای اخذ هزینه ۲۵ میلیون تومانی از مردم گفت: شورای مسکن استانداری تهران، هیچ شکایتی مبنی بر دریافت هزینه ۲۵ میلیون تومانی به عنوان اخذ ۲۵ درصد یارانه دولتی در هر واحد مسکن مهر پردیس، دریافت نکرده است. بدین ترتیب هرگونه اخذ وجه در قالب هر عنوانی بدون مجوز استانداری، ممنوع است.

وی با انتقاد از عملکرد شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: تصمیم شرکت عمران پردیس مبنی بر اخذ هزینه ۲۵ میلیون تومانی، جزئیات کارشناسی فراوانی دارد و چه بسا منجر به دامن زدن به سوداگری و افزایش قیمت مسکن نیز شود، در نتیجه تصمیم‌گیری مقطعی و بدون توجه به تمام جوانب کار، اقدامی غیرکارشناسی و نادرست است.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در توضیح اقدامات شورای مسکن برای سامان دادن به بازار مسکن مهر پردیس بیان کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده ناشی از حضور سوداگران در مسکن مهر پردیس، استانداری تهران از شرکت عمران شهر جدید خواسته تا مستندات خود را به شورای مسکن استان تهران ارائه دهد و این شورا با اتخاذ تصمیمات جامع نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار