کد خبر: 1005020
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
امروز آخرین فرصت خانوار‌های جامانده برای دریافت وام یک میلیون تومانی است و دیگر تمدید نمی‌شود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مهلت دریافت وام یک میلیونی امروز به پایان می‌رسدخبرگزاری میزان ـ پس از شیوع کرونا دولت تصمیم گرفت به منظور کمک به خانوار‌های یارانه بگیر که تعداد آن‌ها حدود ۲۳ میلیون خانوار است وام یک میلیونی در اختیار متقاضیان قرار دهد که در ابتدا برای بازپرداخت این وام سود ۱۲ درصدی در نظر گرفت، اما پس مدتی این سود منتفی و به ۴ درصد کاهش یافت.

بر اساس فهرست اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ فقره درخواست دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی را ارائه کرده بودند که تاکنون بنا به اعلام بانک مرکزی ۷۷۲ هزار و ۹۳۰ فقره آن واریز شده است.

این تسهیلات که در دو مرحله و بالغ بر ۱۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به حساب متقاضیان واریز شده طی ۳۰ ماه با اقساط ۳۵ هزار تومانی از حساب یارانه خانوار‌ها بازپرداخت می‌شود.

اما در این بین از حدود ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر بخشی از آن‌ها به دلیل مشکلاتی مانند مسدودی حساب، نامعتبر بودن اطلاعات و یا نداشتن سیم کارت قادر به دریافت این تسهیلات نشدند بر این اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اینکه این بخش از جاماندگان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند مهلت ثبت نام را تا امروز ۱۰ خردادماه تمدید کرد و پس از این تاریخ پرونده وام یک میلیون تومانی بسته خواهد شد.

گفتنی متقاضیان می‌توانند کدملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است به ۶۳۶۹ پیامک کنند تا وام یک میلیون تومانی تا ۲۲ خرداد ماه به حسابشان واریز شود.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار