کد خبر: 1004254
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
سرهنگ محمدی از کشف ۳۵ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از پارکینگی در حوالی اتوبان شهید باکری خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد، مالک پارکینگ خودرویی در حوالی اتوبان باکری تعداد قابل توجهی از انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده است ماموران انتظامی را بر آن داشت تا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: هویت مالک پارکینگ و عامل احتکار شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی روز گذشته تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به دستگیری هر دو متهم پرونده، افزود: در بازرسی از این پارکینگ ۳۵ دستگاه انواع خورو شامل: ۸ دستگاه تیبا، ۷ دستگاه پراید، ۵ دستگاه ساینا، ۶ دستگاه پژو ۲۰۶، ۵ دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه هایما، ۳ دستگاه ال نود کشف و مالک پارکینگ و عامل احتکار را نیز برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی معرفی شدند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
دست از این استحمار ملت بردارید لطفا ایران خودرو و سایپا رو دریابید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار