کد خبر: 1004081
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:
معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان به صورت مجازی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید غلامحسین خلیلی موسوی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قرآن و عترت به صورت مجازی برگزار می‌شود و اداره آموزش و پرورش استان اردبیل بستر برگزاری این مسابقات را در فضای مجازی فراهم کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری مسابقات قرآن و عترت، ترویج فرهنگ قرآن در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان است و همچنین اولویت اساسی تحقق معنویات مقام معظم رهبری در این زمینه است.

معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: علی‌رغم بیماری ویروس کرونا برنامه‌های پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش تعطیل نشده است بلکه در برنامه‌های شاد فضای مجازی و صداوسیما با روند بسیار خوبی برگزار می‌شود.

خلیلی موسوی بیان کرد: مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان به صورت مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود که در مرحله آموزشگاهی صد هزار دانش‌آموز شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در مرحله منطقه‌ای 4 هزار دانش‌آموز و در مرحله استانی نیز 1700 دانش‌آموز حضور دارند که در این مسابقات دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند آثار خود را بصورت ویدئویی ارسال کنند و این مسابقات در رشته‌های قرائت، نهج‌البلاغه، سجادیه و  مداحی است.

معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان خبر داد و گفت: این مسابقه نیز در رشته‌های قرائت قرآن، نهج البلاغه و احکام به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر