کد خبر: 1001368
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
رزمایش مواسات و کمک مومنانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به ریاست فرماندار در شهرستان کاشان تشکیل شده و با مشارکت شهروندان و خیرین منشاء اقدامات و خدمات موثری در منطقه بوده است.

طی این اقدام خداپسندانه، کالاهای اساسی و برخی اقلام بهداشتی در راستای اجرای رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنامه در ماه مبارک رمضان بین خانواده های کمتر برخوردار توسط قرارگاه های جهادی توزیع می شود.

در این راستا علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه شهرستان کاشان از تعدادی قرار گاه جهادی و خدمات اجتماعی این شهرستان بازدید کرده و در جریان روند کار قرار گرفت.

فرماندار ویژه کاشان، از قرارگاه جهادی سلطان علی بن محمد باقر(ع) در مسجد حاج محمد باقر فین، قرارگاه جهادی امام خمینی(ره)واقع در مسجد امام حسن(ع) محله سادات راوند و یک قرارگاه جهادی در مسجدالحسین(ع) فاز دو ناجی آباد بازدید کرد.

طی این گزارش از محل کمک های مردمی تا کنون بیش از ۷۱۵ بسته معیشتی شامل ۱۰ اقلام از کالاهای اساسی هر یک به ارزش حدود۳ میلیون ریال توسط قرار گاه جهادی سلطان علی بن محمد باقر(ع) تهیه و توزیع شده است.

از دیگر اقدامات این قرارگاه جهادی، ۱۰ نوبت ضد عفونی معابر، توزیع ۲۰۰۰ غذای گرم، تولید۱۱ هزار ماسک و ۲ هزار گان است.

۲۹۰بسته معیشتی نیز شامل ۷ قلم از کالاهای مورد نیاز هریک به ارش ۳ میلیون و پانصد هزار ریال توسط قرارگاه جهادی امام خمینی(ره)در منطقه راوند توزیع شده است.

همچنین طی اقدامی خود جوش، ۲۵۳ بسته معیشتی هر یک به ارزش یک میلیون و ۷۰۰هزار ریال و ۲۵۰ بسته اقلام بهداشتی توسط خیرین در مسجد الحسین ناجی آباد تهیه و بین اقشار کم برخوردار توزیع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار